Μενέλαος Τασόπουλος, CEO Παπουτσάνης
H Euroxx Χρηματιστηριακή και οι αναλύτριες Φανή Τζιουκαλιά και Ευαγγελία Αραβανή ξεκινούν την κάλυψη της μετοχής της Παπουτσάνης με τιμή στόχο τα 3,6 ευρώ σε δωδεκάμηνο χρονικό ορίζοντα και περιθώριο ανόδου 46%.
Η μετοχή της Παπουτσάνης διαπραγματεύεται με έκπτωση 36% σε σχέση με τις ομοειδείς εταιρείες σε βάση EV/EBITDA και 45% σε βάση P/E, καθώς η μετοχή διαπραγματεύεται επί του παρόντος με EV/EBITDA για το 2024 σε 7,4 φορές και 11,9 φορές τον δείκτη x P/E, ενώ τα αντίστοιχα μεγέθη για το 2025 βελτιώνονται περαιτέρω σε 9,5 φορές τον δείκτη P/Ε και 6,2 φορές τον δείκτη EV/EBITDA.
«Ξεκινάμε την κάλυψη της Παπουτσάνης με τιμή στόχο τα 3,6 ευρώ ανά μετοχή, αντανακλώντας ένα δυναμικό ανόδου 46%.
Όντας ο μεγαλύτερος παραγωγός σαπουνιών στην Ευρώπη και ο μοναδικός προμηθευτής ξενοδοχειακών ειδών στην Ελλάδα, το επιχειρηματικό μοντέλο της Παπουτσάνης βασίζεται στη συνεχή καινοτομία, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών και να παραμείνει μπροστά από τις τάσεις του κλάδου, καθώς και τη γρήγορη προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς.
Πιστεύουμε ότι η εταιρεία έχει ισχυρό brand name και οι υψηλές προοπτικές ανάπτυξης, που υποστηρίζονται από την ισχυρή επενδυτική στρατηγική της τα τελευταία τέσσερα χρόνια, οι οποίες δημιουργούν μια ελκυστική προοπτική.
Με βάση τις εκτιμήσεις μας για το 2025, η μετοχή διαπραγματεύεται με δείκτη αποτίμησης P/E στις 9,5 φορές, προσφέροντας μια έκπτωση 45% σε σύγκριση με τις αντίστοιχες εταιρείες. Όλα αυτά αντανακλούν την ισχυρή κερδοφορία και τη σταθερή χρηματοοικονομική θέση», υπογραμμίζουν οι Τζιουκαλιά και Αραβανη.
Ως αποτέλεσμα του σχεδίου της εταιρείας για την πλήρη αυτοματοποίηση των γραμμών παραγωγής της, σε συνδυασμό με το πολυετές επενδυτικό σχέδιο που ολοκληρώθηκε το 2022, η Παπουτσάνης είναι σε θέση να φτάσει σε μεγιστοποίηση της παραγωγικής ικανότητας (50% χρησιμοποίηση σήμερα).
Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία θα είναι σε θέση να επιτύχει σημαντική αύξηση της παραγωγής χωρίς περαιτέρω επέκταση των εγκαταστάσεών της, αφήνοντας περιθώριο για περαιτέρω διείσδυση στην αγορά μέσω νέων προϊόντων, καθώς και νέων συμφωνιών συνεργασίας και ενίσχυσης των υφιστάμενων συμφωνιών.
Η Παπουτσάνης αυξάνει σταθερά το μερίδιο αγοράς της και την προβολή του δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα με μεγάλη έμφαση στην έρευνα και ανάπτυξη, με τη στροφή των προϊόντων «Αρκάδι» προς την κατηγορία της οικιακής φροντίδας και νέες συνεργασίες.
Επιπλέον, η εταιρεία στοχεύει σε ισχυρή ανάπτυξη και στους τέσσερις βασικούς πυλώνες, ενώ με την οικοδόμηση μακροχρόνιων συνεργασιών, η εταιρεία ενισχύει τη θέση της στην αγορά και εξασφαλίζει βιώσιμη ανάπτυξη.
Η εταιρεία έχει ήδη καταγράψει ένα ισχυρό EBITDA ύψους 9,5 εκατ. ευρώ για πέρυσι, ενώ για φέτος οι αναλύτριες προβλέπουν 11,3 εκατ. ευρώ και 13 εκατ. ευρώ για το 2025.
Διαβάστε επίσης:
Όμιλος ΑVAX: Αναλαμβάνει έργο 82 εκατ. δολαρίων στο Ιράκ – Ηγετική θέση σε διεθνή ενεργειακά έργα
ΣΕΒ: Νέο Δ.Σ. για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (ΒΙΑΝ)