Η Εuroxx Χρηματιστηριακή και οι αναλυτές της Αλέξανδρος Μπουλουγούρης και Φανή Τζιουκαλιά αναβαθμίζουν τη μετοχή του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) σε overweight με αυξημένη τιμή στόχο στα 9,4 ευρώ (από 9,2 ευρώ ανά μετοχή προηγουμένως).

«Πιστεύουμε ότι η αδύναμη απόδοση της μετοχής μετά την είσοδο στο ΧΑ (- 7,6% ή -3,6% συμπεριλαμβανομένου του μερίσματος) προσφέρει στους επενδυτές την ευκαιρία να αποκτήσουν έκθεση σε μια αμυντική μακροπρόθεσμη ιστορία με σταθερή ροή μερισμάτων και βιώσιμες αποδόσεις άνω του 8,0% (και 10,7% από τα κέρδη του 2024). Το 2024 θα είναι ισχυρό, πολύ πάνω από τις αρχικές προσδοκίες.

1

Αυξήσαμε τις προβλέψεις μας για τα κέρδη ανά μετοχή για φέτος κατά 23% λόγω της σημαντικά υψηλότερης αύξησης της επιβατικής κίνησης. Υποθέτουμε τώρα αύξηση επιβατών κατά 12,5% το 2024 και σύμφωνα με τις οδηγίες της διοίκησης για “χαμηλό διψήφιο ποσοστό” ανάπτυξης.

Για το 2025-2026, έχουμε αυξήσει τις προβλέψεις μας κατά ένα ηπιότερο 8-10%, κυρίως λόγω των μη αεροπορικών δραστηριοτήτων, καθώς τα καλύτερα στοιχεία κίνησης το 2024 μεταφράζονται σε ταχύτερη εξάντληση του υπολοίπου μεταφοράς (67 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο φέτος) και σε χαμηλότερα μελλοντικά τέλη αεροδρομίου ή/και υψηλότερα λειτουργικά έξοδα, καθώς η απόδοση των αεροπορικών δραστηριοτήτων περιορίζεται σε ρυθμιστικό ROE 15%», εξηγούν οι αναλυτές της Euroxx.

«Αναμένουμε ότι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών θα καταβάλλει το 100% των καθαρών κερδών ως μέρισμα, παρά τον βαρύ κύκλο επενδύσεων που ακολουθεί, ο οποίος, ωστόσο, αναπληρώνεται βάσει του ρυθμιστικού πλαισίου και χρηματοδοτείται μέσω χρέους. Αυτό συνεπάγεται ένα πολύ υψηλό μέρισμα από την κορύφωση των καθαρών κερδών το 2024 (και εν μέρει το 2025), αλλά και βιώσιμες αποδόσεις άνω του 8,0% μέχρι το τέλος της περιόδου παραχώρησης το 2046.

Ο στόχος τιμής αναβαθμίστηκε σε 9,4 ευρώ ανά μετοχή, καθώς αποτιμούμε τον ΔΑΑ με ένα μοντέλο προεξόφλησης μερισμάτων (DDM) και σχετική αποτίμηση», καταλήγουν οι Μπουλουγούρης και Τζιουκαλιά.

Διαβάστε επίσης: 

LVMH: Θα πληρώσει επιπλέον φόρο 800 εκατ. ευρώ το 2025 για τη μείωση του γαλλικού χρέους

Πάρης Κασιδόκωστας – Λάτσης: H Marla Tankers πούλησε δύο πλοία με τεράστιο κέρδος

Attica Group: Ο κ. Γιώργος Παπανικολάου, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού και Διαχείρισης Κουλτούρας του Ομίλου