ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas, του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα, γνωστοποίησε ότι διόρθωσε τον ναύλο του πλοίου Panamax, Synergy Keelung, που κατασκευάστηκε το 2009 με σημαντικά βελτιωμένο ναύλο σε σύγκριση με τον προηγούμενο.
Η εταιρεία υπό την ηγεσία του Αριστείδη Πίττα, με στόλο 26 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, υπέγραψε μια νέα διετή συμφωνία με έναν ναυλωτή που δεν κατονομάστηκε με 23.000 δολάρια την ημέρα.
Το πλοίο είναι χωρητικότητας 4.253 teu θα ξεκινήσει τη νέα του ναύλωση μέσα στον Απρίλιο, αφού εκπληρώσει την τρέχουσα δέσμευσή του στα 14.500 δολάρια την ημέρα.
«Πιστεύουμε ότι τόσο ο ναύλος όσο και, ιδιαίτερα, η διάρκεια της ναύλωσης είναι ενδεικτικά της ανθεκτικότητας της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων, η οποία έχει σταθεροποιηθεί μετά την προσαρμογή που πραγματοποιήθηκε τους τελευταίους έξι μήνες», δήλωσε ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas.
Η ναύλωση αναμένεται να δημιουργήσει κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ύψους 10 εκατομμυρίων δολαρίων. Υπενθυμίζεται ότι η Euroseas σημείωσε κέρδη 106,2 εκατομμυρίων δολαρίων το 2022 με έσοδα 182,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
