ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Tη διάθεση για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, μίας νέας γενιάς καρτών από οικολογικό, βιοδιασπώμενο υλικό, υιοθετώντας τα διεθνή περιβαλλοντικά πρωτόκολλα στην τραπεζική λειτουργία συμπεριλαμβανομένων των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, ανακοίνωσε σήμερα η Eurobank.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, στο εξής όλες οι νέες χρεωστικές κάρτες Eurobank για ιδιώτες και επιχειρήσεις, αλλά και όσες χρεωστικές ανανεώνονται ή επανεκδίδονται, θα κατασκευάζονται από βιοδιασπώμενο υλικό, για την παραγωγή του οποίου απαιτείται μικρότερη κατανάλωση ενέργειας και παράγονται σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές θερμοκηπίου.
Στόχος είναι η εφαρμογή, στην πράξη, της περιβαλλοντικής στρατηγικής της Τράπεζας, με σκοπό τη σημαντική μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και η ενίσχυση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης.
Οι νέες κάρτες, εγκαταλείποντας το παραδοσιακό ως τώρα πλαστικό, μπορούν να ανακυκλωθούν ή να κομποστοποιηθούν, αποτελούν δηλαδή ένα απολύτως «πράσινο» προϊόν, διατηρώντας όμως ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές αντοχής και προσαρμόζοντας ταυτόχρονα την μορφή (design) στις πιο σύγχρονες διεθνείς τάσεις. Επιπλέον και για την αποστολή τους ακολουθούνται φιλικές προς το περιβάλλον προδιαγραφές (έντυπα, φάκελοι και επιστολόχαρτα κατασκευασμένα από οικολογικά ανακυκλώσιμα υλικά). Πρόκειται για την πλέον σύγχρονη τάση, παγκοσμίως, γεγονός που συμβαδίζει με την επιλογή του Ομίλου να πρωτοπορεί και να καινοτομεί με θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό πρόσημο.
Mε αφορμή την κυκλοφορία των νέων καρτών, ο γενικός διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής, Ιάκωβος Γιαννακλής, επισήμανε ότι αποτελεί στρατηγική επιλογή της Eurobank η έμπρακτη στήριξη ενεργειών που συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας νέας επιχειρηματικής φιλοσοφίας με σταθερή επιλογή τη βιώσιμη ανάπτυξη. H Eurobank επιλέγει ένα προϊόν ευρείας χρήσης όπως οι χρεωστικές κάρτες ως το ιδανικό μέσο για να εφαρμόσει την οικολογική της υπόσχεση και να καλλιεργήσει, περαιτέρω, στους πελάτες της την αξία της πράσινης οικονομίας. Συμμετέχουμε έμπρακτα και ενεργά στην παγκόσμια κινητοποίηση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής με σειρά πρωτοβουλιών για την ενίσχυση της πράσινης οικονομίας, στη βάση των Αρχών της Υπεύθυνης Τραπεζικής, πρόσθεσε ο Ιάκωβος Γιαννακλής.
Η νέα γενιά καρτών της Τράπεζας, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, συνδυάζει την τελευταία τάση στην παγκόσμια αγορά υιοθετώντας ιδιαίτερα καινοτόμα χαρακτηριστικά όπως μοντέρνο εικαστικό με στόχο να υιοθετηθεί μια ενιαία, ομοιόμορφη και μοναδική ταυτότητα για όλες τις νέες κάρτες Eurobank, κάθετος σχεδιασμό προσαρμόζοντας τη φυσική μορφή στην ολοένα διευρυνόμενη ψηφιακή μορφή συναλλαγών (με χρήση κινητού τηλεφώνου κ.λπ.) καθώς, για πρώτη φορά, η φυσική κάρτα (πλαστικό) είναι όμοια με την «ψηφιακή» κάρτα (Eurobank Wallet), γεφυρώνοντας το φυσικό & τον ψηφιακό κόσμο. Επίσης συνδυάζει απλότητα και colour edge, μοντέρνο σχεδιασμό με το σύνολο των στοιχείων στην πίσω όψη της κάρτας ακολουθώντας τη νέα διεθνή τάση και ευκολία για τον χρήστη μέσω διακριτού, κόκκινου περιγράμματος, ώστε να ξεχωρίζει την κάρτα στο πορτοφόλι του με μια ματιά.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος