Η αδυναμία ανάκαμψης του κλάδου των καλλυντικών στην Ασία συνεχίζει να ταλαιπωρεί τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ομορφιάς.

Η Estee Lauder είδε τη μετοχή της να κατρακυλάει έως και 15% στις προσυνεδριακές συναλλαγές της Wall Street, καθώς αναθεώρησε πτωτικά την εκτίμησή της για τις συνολικές πωλήσεις μέσα στο 2024.

1

Περιμένοντας την ανάκαμψη από την Κίνα

Το brand  κραγιόν MAC είναι αυτό που αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο πρόβλημα, καθώς η πορεία των πωλήσεών της στην Ασία, δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της εταιρείας.

To 36% των ετήσιων εσόδων της Estee Lauder προέρχεται από την περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, με την περιοχή της Κίνας να καταγράφει τον χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης στις πωλήσεις.

Το προηγούμενο τρίμηνο, η εταιρεία είχε δηλώσει ότι η ανάκαμψη στο λιανεμπόριο της Ασίας – που αφορούν τις πωλήσεις σε αεροδρόμια ή ταξιδιωτικούς προορισμούς όπως η Κορέα και η κινεζική Hainan- αντιμετωπίζει δυσκολίες .

Στην ανακοίνωσή της αναφέρει ότι καθαρές πωλήσεις έφτασαν τα 3,52 δισεκατομμυρία δολάρια για το πρώτο τρίμηνο του 2024 που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023, μειωμένες κατά 10% από τα 3,93 δισεκατομμύρια δολάρια του προηγούμενου έτους.

Πολλές εταιρείες, μεταξύ αυτών η ευρωπαϊκή L’Oreal έχουν υπογραμμίσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην αγορά της Ασίας ιδίως στην Κίνα, καθώς η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου δεν έχει καταφέρει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες για ανάκαμψη της  εγχώριας ζήτησης μετά την πανδημία.

Διαβάστε επίσης:

Ørsted: Βουτιά πάνω από 20% για τη μετοχή μετά την «ταφόπλακα» σε δύο αιολικά στις ΗΠΑ

Deutsche Telekom: Στρατηγική επένδυση στην Desquared

Κυβερνοεπιθέσεις: Ποιες επιχειρήσεις είναι πιο ευάλωτες; – Πώς «βλέπουν» την άνοδο του ΑΙ