Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Bons Vivants

Estée Lauder: Nέος πρόεδρος και CEO αναλαμβάνει o Stéphane de la Faverie

Stéphane de la Faverie, νέος CEO του ομίλου Estee Lauder

Stéphane de la Faverie, νέος CEO του ομίλου Estee Lauder

Η Estée Lauder Companies (ELC) διόρισε τον Stéphane de la Faverie ως διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο του αμερικανικού ομίλου ομορφιάς.

Ο Faverie, ο οποίος κατέχει την θέση του εκτελεστικού προέδρου του ομίλου, θα διαχειρίζεται όλο τον σχεδιασμό και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της εταιρείας.

Στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου, εκτός από το brand Estée Lauder, περιλαμβάνονται και τα εμπορικά σήματα Aerin Beauty, Jo Malone London, Kilian και Deciem (The Ordinary και Niod).

Ο Faverie, που είναι πρόεδρος από το 2020, θα διαδεχθεί τον προηγούμενο CEO Fabrizio Freda, ο οποίος αποσύρεται μετά από 15 χρόνια στο τιμόνι της εταιρείας. Θα αναλάβει το νέο του ρόλο την 1η Ιανουαρίου 2025.

«Αυτός ο διορισμός σηματοδοτεί ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρείας μας και ανυπομονώ να υποστηρίξω τον Stéphane καθώς θα ηγείται των πολλών και ταλαντούχων εργαζομένων της Estée Lauder Companies και θα επιταχύνει την πορεία της προς ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον», επισήμανε, μεταξύ άλλων, ο William P Lauder,  ο οποίος  θα παραμείνει πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, μετά την επερχόμενη ετήσια συνέλευση των μετόχων της εταιρείας.

Ο Faverie πρέπει να χαράξει τη νέα στρατηγική της εταιρείας, καθώς μετά την πανδημία αντιμετωπίζει προβλήματα.

Εν μέσω της μείωσης των καθαρών πωλήσεων προϊόντων ομορφιάς στην Κίνα και των μέτριων επιδόσεων στον τομέα της περιποίησης δέρματος και του μακιγιάζ (μείωση 3% για το 2024), η ELC επαναπροσδιορίζει την επιτυχία της τελευταίας εξαγοράς της, της Tom Ford Beauty.

Υπάρχει επίσης η ανάγκη για καινοτομία και επενδύσεις.

«Η Estée Lauder χρειάζεται μια πολύ πιο ξεκάθαρη στρατηγική όσον αφορά την προσέλκυση των καταναλωτών. Επί του παρόντος, ο όμιλος φαίνεται να είναι πολύ μπερδεμένος όσον αφορά τις μάρκες του, τη θέση τους στην αγορά και τη στρατηγική διανομής. Συνολικά, η εταιρεία μοιάζει δυσκίνητη», λέει ο Neil Saunders, διευθύνων σύμβουλος και αναλυτής λιανικής στην εταιρεία ερευνών δεδομένων Globaldata.

Μια κατηγορία στην οποία o Faverie πιθανότατα θα ανοίξει το δρόμο, είναι τα αρώματα.

Πριν από την ένταξή του στον όμιλο της Estée Lauder Companies, ο Faverie ηγήθηκε της ανάπτυξης των αρωμάτων Giorgio Armani της L’Oréal στις ΗΠΑ μεταξύ 2008 και 2010, ως γενικός διευθυντής της εταιρείας.

Παράλληλα, αναμένεται να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια στην περιποίηση της επιδερμίδας για να προωθήσει τη διαφοροποίηση σε ολόκληρο τον όμιλο και να αξιοποιήσει την αγορά της ανδρικής περιποίησης – μια στρατηγική που ήδη εφαρμόζεται με την ανδρική μάρκα περιποίησης της επιδερμίδας Lab Series, η οποία κυκλοφόρησε στην Amazon τον Αύγουστο.

Διαβάστε επίσης:

Volkswagen: Ανακοίνωσε το χαμηλότερο περιθώριο κέρδους από την εποχή της πανδημίας

UBS: Ξεπέρασε τις προσδοκίες στο τρίτο τρίμηνο, με κέρδη 1,4 δισ. δολάρια

Adidas: Κερδίζει έδαφος με ευρεία αύξηση των πωλήσεων στο τρίτο τρίμηνο