ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
“Σαφέστατα υπάρχει πιθανό περιθώριο βελτίωσης, και νομίζω ότι θα δούμε αυτήν τη βελτίωση αν ο κόσμος συνεχίσει να αναπτύσσεται με το ρυθμό που αναπτύσσεται σήμερα”, ανέφερε ο Έλληνας εφοπλιστής, επισημαίνοντας πως “όλοι οι ειδικοί φαίνονται να συμφωνούν πως δεν υπάρχει κανένας μεγάλος φόβος για μια παγκόσμια ύφεση”.
Όπως παρατήρησε, οι τιμές στην αγορά για ένα boxship δεκαετίας, χωρητικότητας 2.500 teu, είναι στο 45% του ιστορικού μέσου όρου, ενώ αντίστοιχα οι τιμές ναύλωσης κινούνται περίπου στο 45% του μέσου όρου των τελευταίων δύο δεκαετιών.
Ο Αριστείδης Πίττας, όπως αναφέρει το TradeWinds, προέβλεψε πως και οι τιμές των μικρότερων πλοίων θα βελτιωθούν, παρά την κυριαρχία των μεγάλων πλοίων στην αγορά. “Τα containerships ξεκίνησαν ουσιαστικά το 1970… Έχουν ωριμάσει, επομένως αναμένουμε να αναπτυχθούν λίγο περισσότερο από το ΑΕΠ” διεθνώς, εκτίμησε.
Εξέφρασε ακόμα την πεποίθησή του ότι τόσο η αγορά των containerships, όσο και αυτή του ξηρού φορτίου, θα αναπτυχθούν τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς δεν υπάρχουν πολλά νεότευκτα πλοία, ενώ η ζήτηση για φορτία παραμένει υγιής. Ειδικά για το ξηρό φορτίο, παρατήρησε ότι ένα επιπλέον θετικό στοιχείο αποτελεί η ισχυρή ζήτηση από την Κίνα και άλλες χώρες, κυρίως λόγω των χαμηλών τιμών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Πέντε νεότευκτα αξίας 450 εκατ. δολαρίων για τη Zodiac Maritime
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρυσές δουλειές για δύο Έλληνες εφοπλιστές στη διαδρομή Βραζιλία-Κίνα
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Χριστίνα Μαργέλου (Eurobank): Επενδύουμε στη Ναυτιλία – Επενδύουμε στην Ελλάδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν