Σε πεδίο μάχης για τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες συνεχίζουν να αναδεικνύονται τα σιδηροδρομικά έργα της ΕΡΓΟΣΕ. Συγκεκριμένα, για το έργο της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο-Αίγιου, υπέβαλλαν προσφορές τα εξής σχήματα: ΤΕΡΝΑMytilineos, ΑΒΑΞ και Intrakat. Πρόκειται για ένα από τα έξι έργα της ΕΡΓΟΣΕ που τελούν υπό δημοπράτηση.

Το κόστος του έργου εκτιμάται στα 84 εκατομμύρια ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Τα ποσά που δεσμεύονται για την επόμενη τριετία για το έργο είναι 8,5 εκατ. για το 2022, 30 εκατ. για το 2024 και 15,4 για το 2025.

Το έργο

Πρόκειται για το έργο με τίτλο “Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών ηχοπετασμάτων στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη” και θα ολοκληρώσει τη διπλή γραμμή που έχει τεθεί σε λειτουργία από το 2020.

Τα έργα αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί εντός του 2025 και στις γραμμές θα κινούνται σύγχρονα ηλεκτροκίνητα τρένα που θα μπορούν να αγγίξουν ταχύτητες έως και 200 χιλιομέτρων ανά ώρα.

Τα σιδηροδρομικά έργα θα έχουν μήκος 70,6 χιλιομέτρων, ενώ στο αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία, κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, φυτεύσεις, καθώς και την εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων.

Πρεμιέρα για έργα 515 εκατ. ευρώ

Πρόκειται για ένα από τα έξι έργα που τελούν υπό δημοπράτηση από την ΕΡΓΟΣΕ αξίας 515 εκατομμυρίων ευρώ, τους οποίους και είχε παρουσιάσει ο  Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης στο 4ο Athens Investment Forum και αναμένεται να υπάρξει αυξημένο ενδιαφέρον από τις μεγάλες κατασκευαστικές και να δοθούν νέες μάχες.

Τα έργα αυτά είναι τα εξής:

  • Επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σταθμοί και λειτουργία Αίγιο-Ρίο
  • Ηλεκτροκίνηση Κιάτο-Αίγιο
  • Β`φάση ανάπτυξης στον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών
  • Ηλεκτροκίνηση Λάρισα-Βόλος
  • Ηλεκτροκίνηση Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα
  • Εγκατάσταση σηματοδότησης στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδομένη

Διαβάστε επίσης

Βίνης (ΕΡΓΟΣΕ): Σύντομα η δημοπράτηση σιδηροδρομικών έργων 3,3 δισ.

Στην INTRAKAT η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλος – Λάρισα

ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ, Intrakat: Big Business στα σιδηροδρομικά έργα αξίας 125 εκατ. – Οι νέες μάχες για επιπλέον 379 εκατ.