Στη φάση κατασκευής εισέρχεται ένα ακόμη έργο αναβάθμισης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

Υπεγράφη σήμερα η σύμβαση που περιλαμβάνει την κατασκευή τεχνικού άνω διάβασης στη σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέα – Λιανοκλάδι  – Δομοκός, καθώς και τη σήμανση επτά σταθμών και στάσεων στο τμήμα της γραμμής Τιθορέα – Δομοκός.

Ανάδοχος του έργου είναι η ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε. Το κόστος του έργου, που χρηματοδοτείται από τον Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» CEF (Connecting Europe Facility) 2014-2020, ανέρχεται σε 3.117.732,22€  και οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 24 μήνες.

Συνοπτικά, το αντικείμενο του έργου αφορά:

  • στην κατασκευή τεχνικού Άνω διάβασης Πανίδας της γραμμής Λιανοκλάδι – Δομοκός στο πλαίσιο του ευρύτερου έργου της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις των περιβαλλοντικών όρων του έργου.
  • Στη σήμανση των επτά σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων του τμήματος γραμμής Τιθορέα-Δομοκός και συγκεκριμένα στους σταθμούς Τιθορέας, Μώλου, Λιανοκλαδίου, Αγίου Στεφάνου, Δομοκού, και στις στάσεις Αγγειών και Θαυμακού.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, τόνισε σχετικά: «To 2022 ήταν μια παραγωγική χρονιά για την ΕΡΓΟΣΕ, με τη συμβασιοποίηση πολλών σημαντικών έργων που αναβαθμίζουν και εκσυγχρονίζουν τις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας.

Με συνέπεια και αποφασιστικότητα, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε και τη νέα χρονιά για την επίτευξη του στρατηγικού στόχου, να αποκτήσει η Ελλάδα ένα σύγχρονο και ασφαλές σιδηροδρομικό δίκτυο».

Διαβάστε επίσης:

Ευτύχιος Βασιλάκης: Τα νέα σχέδια για την Aegean και τις αερομεταφορές στην Ελλάδα

ΚτΠ: Έργα 1,2 δισ. ευρώ το 2023