Η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος κατέθεσε την πιο συμφέρουσα προσφορά για το σιδηροδρομικό έργο της ΕΡΓΟΣΕ που αφορά στο Τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο. Η αξία του έργου ανέρχεται στα 175 εκατ. ευρώ και εντάσσεται στα υπό δημοπράτηση έργα συνολικής αξίας 374 εκατ. ευρώ με αναθέτουσα αρχή την ΕΡΓΟΣΕ.

Η κοινοπραξία μεταξύ της ΤΕΡΝΑ και του ομίλου Μυτιληναίος, που συμμετέχει στους διαγωνισμούς για όλα τα υπό δημοπράτηση σιδηροδρομικά έργα της ΕΡΓΟΣΕ, έδωσε έκπτωση, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες διαμορφώθηκε στο 8,29%. Οι υπόλοιποι διεκδικητές του έργου ήταν οι Intrakat-Σιδηροδρομικά Έργα που έδωσε έκπτωση 7,5%, η ΑΒΑΞ, και η ΑΚΤΩΡ που έδωσαν ως ξεχωριστά σχήματα την ίδια έκπτωση (6,5%).

Όπως έγραφε το mononews, η γραμμή Ροδοδάφνη-Ρίο εντάσσεται στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας-Πάτρας στο πλαίσιο της οποίας έχει ήδη δημοπρατηθεί η γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη αξίας 84 εκατ. ευρώ με την Κοινοπραξία ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ-Μυτιληναίος να δίνει την καλύτερη προσφορά με έκπτωση 18%.

Η διάρκεια του έργου ανέρχεται στους 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Γεγονός και το οποίο σημαίνει πως -με μετριοπαθείς υπολογισμούς-  το έργο θα έχει ολοκληρωθεί εντός του 2026, καθώς στη σύμβαση περιλαμβάνεται η δοκιμαστική λειτουργία των γραμμών, των ηλεκτρονικών συστημάτων και των σταθμών.

Αυλαία για τους διαγωνισμούς της ΕΡΓΟΣΕ

Με την ανακοίνωση του αποτελέσματος πέφτει προς το παρόν η αυλαία για τα σιδηροδρομικά έργα της ΕΡΓΟΣΕ συνολικής αξίας 374 εκατ. ευρώ που είχαν ανακοινωθεί από τα τέλη Αυγούστου.

Προς το παρόν οι συσχετισμοί ισχύος για τα εν λόγω έργα έχουν διαμορφωθεί ως εξής:

Η Κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-Mytilineos έχει «κλειδώσει» δύο έργα συνολικής αξίας 259 εκατ. ευρώ

Ο ΑΒΑΞ έχει επικρατήσει σε ένα διαγωνισμό αξίας 72,8 εκατ. ευρώ

Η Intrakat σε κοινοπραξία με την Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ έχει επικρατήσει σε ένα διαγωνισμό αξίας 42,1  εκατ. ευρώ.

Όλα τα έργα θα εισέλθουν στην περίοδο του προσυμβατικού ελέγχου (Έγκριση από Ελεγκτικό Συνέδριο) και αναμένεται η υπογραφή τους, η οποία, πλην απροόπτου, τοποθετείται στο Α΄ Τρίμηνο του 2022.

Διαβάστε ακόμα:

ΕΡΓΟΣΕ: Ποιοι ενδιαφέρονται για τα έργα 3,3 δισ. για τη διασύνδεση λιμανιών με το σιδηρόδρομο

ΕΡΓΟΣΕ: Τέσσερις οι προσφορές για το Ροδοδάφνη-Ρίο – Και η ΑΚΤΩΡ στους διεκδικητές