Στο πλαίσιο του Προγράμματος έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου που υλοποιεί η ΕΡΓΟΣΕ, την σημαντικότερη θέση έχει το έργο με το οποίο ολοκληρώνεται ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής γραμμής «Πειραιάς – Αθήνα- Θεσσαλονίκη», ήτοι, η Σύμβαση 635 με την οποία κατασκευάζεται η νέα ηλεκτροκινούμενη διπλή γραμμή στο τμήμα Τιθορέας – Δομοκού του άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για ένα έργο που όχι μόνο καθιστά τις μετακινήσεις των πολιτών πολύ πιο εύκολες και ασφαλείς αλλά εκσυγχρονίζει και τις οδικές υποδομές της χώρας συνομιλώντας με το αύριο και την Ευρώπη.

Η νέα γραμμή κατασκευάζεται για ταχύτητες έως 200 χλμ./ώρα στο τμήμα Τιθορέας – Δομοκού. Το έργο χρηματοδοτείται από το Χρηματοδοτικό Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility – CEF) 2014-2020, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Στο πλαίσιο της ανωτέρω Σύμβασης, η ΕΡΓΟΣΕ κατασκεύασε και παρέδωσε στην κυκλοφορία στις 12 Απριλίου 2018 την οδική Γέφυρα ΚΟ1 που είναι η άνω διάβαση του Σιδηροδρομικού Σταθμού του Λειανοκλαδίου καθώς και την οδό ΚΟ1 και τους συνδετήριους κλάδους από / προς το Σιδηροδρομικό Σταθμό Λειανοκλαδίου (Κλάδους Ι & ΙΙ).

Τα ανωτέρω οδικά τμήματα με σύγχρονη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση, στηθαία ασφαλείας και ηλεκτροφωτισμό που παρεδόθησαν προς χρήση στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και τον Δήμο Λαμιέων αποτελούν βασικές συνδέσεις που θα εξυπηρετούν τους κατοίκους της περιοχής Λειανοκλαδίου.

Η παράδοση προς χρήση στους κατοίκους της περιοχής έγινε παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη, του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου κ. Θάνου Βούρδα, και της Διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτοί είναι οι δήμοι των οποίων οι κάτοικοι θα περνούν ελεύθερα από τα διόδια

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ανησυχίες και αμφιβολίες των δανειστών για το σχέδιο ανάπτυξης του Τσακαλώτου

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κούστας-Γιαννικοπούλου: Η πρόωρη… Ανάσταση του εφοπλιστή – Το Εφετείο επικύρωσε το διαζύγιό του με την πρώην ηθοποιό!