ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επειδή όμως δεν συνδέεται µε κάποιο άλλο διακριτό και ισχυρό όφελος, δεν δημιουργεί ακόμη ενθουσιασμό, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας για το 5G που υλοποίησε η MRB Hellas για λογαριασμό της WIND.
Σκοπός της έρευνας ήταν να καταγράψει το επίπεδο γνώσης, τον βαθμό αποδοχής και τις προσδοκίες που έχει δημιουργήσει μέχρι τώρα στους καταναλωτές το 5G, το οποίο μπήκε στη ζωή των Ελλήνων µέσα σε ένα πανδηµικό περιβάλλον. όπως σημειώνεται στα σχετικά συμπεράσματα, σε µία εποχή που ο Έλληνας καταναλωτής έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα στη δική του τεχνολογική αναβάθμιση για να ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες και έχει μετατρέψει το σπίτι σε ένα hub, µε την συνδεσιμότητα της κινητής τηλεφωνίας να έχει δομικό ρόλο, η εγκατάσταση υποδομών δικτύου 5G έχει κεντρικό ρόλο για την ανταγωνιστικότητα της χώρας και της Ευρώπης, καθώς αναμένεται ότι θα αποτελέσουν βάση για τον ψηφιακό και τον πράσινο μετασχηματισμό.
Όμως τι σκέφτεται ο καταναλωτής; Πόσο τον αφορά το 5G και ποιο είναι το επίπεδο γνώσης του; Σε τι βαθμό έχει αποδεχθεί τη νέα τεχνολογία και ποιες είναι οι προσδοκίες που έχει ως συνδρομητής από το 5G;
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, όπως καταγράφονται σε σχετική ανακοίνωση της Wind, προκύπτει ότι:
1. Το 5G δημιουργεί θετική αποδοχή με πλέον ισχυρό όφελος τη “γρήγορη και αναβαθμισμένη ταχύτητα”. Επειδή όμως δεν συνδέεται µε κάποιο άλλο διακριτό και ισχυρό όφελος, δεν δημιουργεί ακόμη ενθουσιασμό στον καταναλωτή.
2. Η χρήση του Internet από το κινητό είναι καθολική. Σύμφωνα με την έρευνα, η χρήση internet από το κινητό είναι καθημερινή σχεδόν καθολικά από 9 στους 10 κατοίκους Αθήνας & Θεσσαλονίκης, για διάφορες χρήσεις social media, εργασία, σερφάρισµα κλπ.
3. Ο καταναλωτής έχει εξοικειωθεί με τον όρο 5G, τον αντιλαμβάνεται ως το “hot news” του κλάδου των τηλεπικοινωνιών και το 62% το συνδέει σε αυθόρμητη αναφορά με την ταχύτητα.
4. Θετική φαίνεται η αποδοχή του 5G στα πρώτα του στάδια, με το 65% των ερωτηθέντων να δηλώνουν θετικά διακείμενοι
Οι προσδοκίες υπάρχουν, όπως υπάρχουν και προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Ο κλάδος μπορεί να συμβάλει όπως ήδη κάνει στην εκπαίδευση του καταναλωτή σχετικά με το 5G, όπως μπορεί να ανταποκριθεί στις εξατομικευμένες ανάγκες του και να του εξασφαλίσει μία συναρπαστική εμπειρία. Το 5G προσφέρει εξέλιξη, αναβάθμιση στον πολιτισμό μας, στη τεχνογνωσία, στην εμπειρία μας.
Η έρευνα έγινε από 5- 8 Φεβρουαρίου 2021 σε άνδρες -γυναίκες ηλικίας 18-64 ετών συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όπου το 5G είναι ήδη διαθέσιμο. Το σύνολο του δείγματος είναι 300 συνεντεύξεις που διεξήχθησαν διδικτυακά σε αντιπροσωπευτικό πληθυσμό panel. Επίσης, διενεργήθηκε μικρής κλίμακας ποιοτική ερευνα μέσω 8 διαδικτυακών προσωπικών συνεντεύξεων με απώτερο σκοπό να συνεισφέρει στην αποκωδικοποίηση των στάσεων ως προς το 5G.
Διαβάστε επίσης:
Μικροδορυφόροι, 5G σε αυτοκινητόδρομους, οπτική ίνα στα σπίτια και ψηφιοποίηση αρχείων στο Ταμείο Ανάκαμψης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρηματιστήριο: ΕΤΕ και Πειραιώς, ΔΕΗ και Μυτιληναίος δείχνουν το δρόμο για επιστροφή πάνω από τις 1380 μονάδες
- Ουκρανία: Έκλεισε και η ελληνική πρεσβεία στο Κίεβο, μετά την αμερικανική – Υπάρχουν κίνδυνοι αεροπορικής επίθεσης
- Ρωσία: Ανοικτός να συζητήσει με τον Τραμπ ο Πούτιν για μια ειρηνευτική συμφωνία
- F1 Λας Βέγκας: Ρόδα είναι και γυρίζει!