ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Δεν προκαλεί έκπληξη ότι για ακόμη μια χρονιά οι Έλληνες «κυνήγησαν» τις προσφορές στα είδη τεχνολογίας! Πρώτες στις προτιμήσεις τους έρχονται οι τηλεοράσεις, ακολουθούν τα smartphones και την τριάδα κλείνουν τα phone accessories.
Δημογραφικά χαρακτηριστικά
- Και το 2023, γυναίκες και άνδρες ψώνισαν εξίσου στη Black Friday: Σταθερά και πέρσι, οι γυναίκες αποτέλεσαν το 52% του πληθυσμού που ψώνισε, ενώ το 48% ήταν άνδρες, διατηρώντας τα ποσοστά στο ίδιο επίπεδο με το 2022.
- Μεταξύ 45-54 οι περσινοί πρωταθλητές «Black Friday Shoppers»: Η πλειοψηφία των αγοραστών στην περσινή Black Friday ήταν ηλικίας 45-54 (40,1%), ενώ στις νεότερες ηλικίες, όπως 18-24, το ποσοστό συμμετοχής διαμορφώθηκε σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα, μόλις στο 6,1%.
- Η Αθήνα πρώτη στις αγορές Black Friday: Και κατά την περσινή Black Friday, οι περισσότερες αγορές πραγματοποιήθηκαν από την Αθήνα. Αν και βρίσκεται σταθερά στην πρώτη θέση κάθε χρόνο, φέτος είχε ποσοστό 63%, ελαφρώς χαμηλότερο σε σχέση με πέρσι που ήταν στο 75%. Ακολουθεί η Θεσσαλονίκη (με 21%), η Πάτρα (με 4%) και τέλος η Κέρκυρα (με 3%).
- Οι κινητές συσκευές ήταν και πέρσι το κύριο μέσο για αγορές στη Black Friday: Είναι εντυπωσιακό πως το 80% των αγορών πραγματοποιήθηκε μέσω κάποιας mobile συσκευής, σε αντίθεση με μόλις 33% το 2022. Παράλληλα, οι αγορές μέσω σταθερού υπολογιστή (desktop) μειώθηκαν στο 17% από 33% το 2022, ενώ μόλις το 3% των καταναλωτών χρησιμοποίησε κάποια συσκευή tablet για τις αγορές του.
Ο μέσος όρος δαπάνης ανά αγορά ήταν υψηλότερος στις μεγαλύτερες ηλικίες:
Κατά την περσινή Black Friday, οι καταναλωτές ηλικίας 65+ κατέγραψαν τον υψηλότερο μέσο όρο δαπάνης, με 285€ ανά αγορά, ενώ ακολούθησαν οι ηλικίες 25-34 με μέση δαπάνη 248€. Στον αντίποδα, οι ηλικίες 18-24 πραγματοποίησαν τις χαμηλότερες δαπάνες, με μέσο όρο 132€ ανά αγορά.
Ανήμερα Black Friday το peak των αγορών!
Παρότι οι προσφορές και τα ειδικά deals είχαν ξεκινήσει από νωρίς, η κύρια αγοραστική δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε την ίδια την ημέρα της Black Friday, επιβεβαιώνοντας πως το κοινό αναμένει τη συγκεκριμένη ημέρα για τις χαμηλότερες τιμές. Αντίστοιχα, οι περισσότερες αγορές σημειώθηκαν το διάστημα 23:00 – 00:00 και 22:00 – 22:30.
Οι καταναλωτές «ψήφισαν» click-and-collect
Το σύστημα click-and-collect αναδείχθηκε star της φετινής Black Friday, καθώς το 61% των αγοραστών επέλεξε να παραλάβει τις παραγγελίες του από ένα κατάστημα Public. Το 32% προτίμησε την κατ’ οίκον παραλαβή, ενώ μόλις το 7% επέλεξε κάποια από τις 2400 θυρίδες Box Now Locker.
Τα πιο hot smartphone brands:
Στην περσινή Black Friday, η Apple επέστρεψε στην κορυφή των αγαπημένων smartphone brands, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν Samsung και Xiaomi. Τα πιο δημοφιλή μοντέλα κινητών για το 2023 αναδείχθηκαν τα Samsung Galaxy A34, Xiaomi Redmi Note 12, Apple iPhone 14 και Apple iPhone 13, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού.
Τα πιο δημοφιλή μοντέλα τηλεοράσεων:
Η κορυφαία τριάδα περιλαμβάνει τα μοντέλα TV LED Kydos K32NH22CD02, TV LED Samsung UE50CU7172 και TV LED Kydos K32AH22SD01.
Με τη φετινή Black Friday να πλησιάζει, τα Public ετοιμάζονται να υποδεχθούν τους καταναλωτές, προσφέροντας μεγάλη ποικιλία προϊόντων και ακόμη πιο μοναδικές προσφορές που θα ικανοποιήσουν κάθε ανάγκη.
Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
Διαβάστε επίσης:
Η Dynacom Tankers του Γιώργου Προκοπίου πούλησε τρία πλοία αξίας 72 εκατ. δολάρια
Voucher Τουρισμού: Άνοιξε η πλατφόρμα – Ποιοι μπορούν να κάνουν αίτηση
ΔΕΔΔΗΕ: Πλήρως ψηφιακή η εξυπηρέτηση από 4/11
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα