Η EPSILON HOSPITALITY, η εξειδικευμένη θυγατρική του Ομίλου EPSILON NET στον κλάδο της Φιλοξενίας & της Εστίασης, ξεχώρισε στη βραδιά απονομής των Tourism Awards 2024 αποσπώντας 4 σημαντικές διακρίσεις, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμα φορά τη συνεχή δέσμευσή της προς τους στόχους της καινοτομίας και της υψηλής ποιότητας των λύσεων που προσφέρει για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των τουριστικών επιχειρήσεων κάθε μεγέθους.

Συγκεκριμένα η EPSILON HOSPITALITY, κατέκτησε:
• Gold Award στην κατηγορία Data Analytics and AI Systems για το PYLON PMS Hybrid που αναδείχθηκε ως ο απόλυτος σύμμαχος στη νέα εποχή του AI και η all-in-one επιλογή́ PMS για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των Ξενοδοχείων.

• Gold Award στην κατηγορία Human Resources, Talent Management & Training σε συνεργασία με την Epsilon HR, τον πιο ενημερωμένο HR Services Provider για τα Ελληνικά Ξενοδοχεία.

• Silver Award στην κατηγορία Digital Hotel Sales Systems για το Channel Manager της HotelAvailabilities, το οποίο επιτρέπει στους ξενοδόχους να ελέγχουν τις τιμές των δωματίων, τη διαθεσιμότητα και τους περιορισμούς σε όλες τις συνδεδεμένες αγορές πωλήσεων στο Διαδίκτυο, διατηρώντας τα κανάλια πάντα ενημερωμένα.

• Silver Award στην κατηγορία Best New Solution for Tourism για τη λύση της BookOnlineNow, την best-in-class πλατφόρμα online κρατήσεων με εργαλεία βελτιστοποίησης για την ενίσχυση του ποσοστού μετατροπών και τη μεγιστοποίηση των εσόδων από τις άμεσες κρατήσεις.

Ο θεσμός των Tourism Awards, αναδεικνύει εξαιρετικά επιτεύγματα και αποτελεσματικές πρωτοβουλίες στον κλάδο του Τουρισμού, με στόχο την αξιολόγηση και την επιβράβευση των εταιριών και του επιχειρηματικού τοπίου συνολικά στην Ελλάδα.

Ο Μάνος Αμανατίδης, Γενικός Διευθυντής της EPSILON HOSPITALITY και Group CIO του Ομίλου Epsilon Net, μετά την απονομή, δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την τετραπλή διάκρισή μας στα φετινά Tourism Αwards. Έχοντας πραγματοποιήσει μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις τεχνολογίας των τελευταίων ετών, η EPSILON HOSPITALITY έχει αναδειχθεί ως ο gamechanger στον κλάδο της Φιλοξενίας & της Εστίασης, προσφέροντας all-in-one λύσεις, αλλά και απαράμιλλο after sales support από τα εξειδικευμένα στελέχη μας. Απόδειξη της επιτυχίας μας αποτελεί η ραγδαία αυξανόμενη αποδοχή από τον Τουριστικό κλάδο πανελλαδικά με εγκαταστάσεις των λύσεών μας, τόσο σε μικρές επιχειρήσεις, όσο και σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες.”

Διαβάστε επίσης:
Κλιματική αλλαγή: Ολοένα και συχνότερα τα κύματα ακραίας ζέστης στην Ευρώπη

Ebury: Μικρό εύρος διακύμανσης για τα σημαντικότερα νομίσματα

Γεραπετρίτης: Επίσκεψη σε Κατάρ και Κουβέιτ για τη διαμόρφωση πλαισίου ειρήνευσης στη Μέση Ανατολή