Αιφνιδιαστικό επιτόπιο έλεγχο διενήργησε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, στο πλαίσιο αυτεπάγγελτης έρευνας στον κλάδο παροχής υπηρεσιών μεταφοράς στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα (Αττικής)- Παλούκια (Σαλαμίνας).

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε αναφορικά με ενδεχόμενες αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές οριζόντιας σύμπραξης και κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης κατά παράβαση των άρθρων 1 και 2 του ν. 3959/2011, όπως ισχύει, καθώς και των άρθρων 101 και 102 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ) από επιχειρήσεις ή ενώσεις επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην εν λόγω γραμμή.

Η πορθμειακή γραμμή Πέραμα – Παλούκια σημειώνει τη μεγαλύτερη κίνηση θαλάσσιας δρομολογιακής γραμμής στην Ελλάδα, κατέχοντας παράλληλα την 7η θέση (με στοιχεία επιβατικής κίνησης 2022) μεταξύ όλων των λιμένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat, το 2022 στη γραμμή Πέραμα – Παλούκια διακινήθηκαν περί τα 7,1 εκατ. επιβάτες και 3,7 εκατ. οχήματα[1].

Σημειώνεται ότι η διεξαγωγή τέτοιων ελέγχων γίνεται σε επιχειρήσεις ή ενώσεις επιχειρήσεων από τις οποίες μπορεί να συλλεχθούν στοιχεία για αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στις ερευνώμενες αγορές και δεν προδικάζει ότι οι επιχειρήσεις έχουν εμπλακεί σε αντί-ανταγωνιστική συμπεριφορά ούτε προδικάζει το αποτέλεσμα της έρευνας.

Διαβάστε επίσης: 

Πραγματικότητα το Ηλεκτρονικό Εισιτήριο στις Συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης από ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – INDIGITAL – AMCO

Θριάσιο ΙΙ: Στις 8 Οκτωβρίου θα συνεδριάσει η Επιτροπή Ανταγωνισμού για τη σύσταση κοινής επιχείρησης Hellenic Train – Damco

Αριστοτέλης Παντελιάδης: Τι αναφέρει για τη Σκλαβενίτης και την εξαήμερη εργασία στα σούπερ μάρκετ