ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
“Μένει να δούμε αν θα προσφύγει ξανά η Goldair στο Συμβούλιο της Επικρατείας, αλλά όπως λέγεται, είναι τόσο καλά δεμένη η απόφαση της ΕΑΔΣ που το ΣτΕ δεν πρόκειται να λάβει διαφορετική απόφαση.
Αν όμως δεν προσφύγει το δεκαήμερο αυτό τελειώνει αυτή η υπόθεση”, επισήμανε μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, ο διευθύνων σύμβουλος του λιμανιού, Σωκράτης Αναγνώστου.
Επιπλέον, τόνισε ότι όταν πλέον θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες, “ο επενδυτής θα αναπτύξει το λιμάνι και θα ανοίξει το δρόμο να γίνουν σημαντικές επενδύσεις και να χρηματοδοτηθούν υποδομές που απαιτούνται”.
Η στασιμότητα που υπάρχει στο λιμάνι σχετίζεται με το γεγονός των όρων και προϋποθέσεων που παραχωρείται στον επενδυτή. “Το ΤΑΙΠΕΔ μας άνοιξε κάποιες πόρτες για βελτίωση του λιμανιού αλλά όχι πολλά πράγματα”.
Ανακηρύχθηκε επίσης ο μειοδότης του διαγωνισμού για την εκβάθυνση του λιμανιού και στο επόμενο 15νθήμερο θα υπογραφεί η σύμβαση και θα γίνει γνωστό πότε το πρώτο μέρος των έργων θα ξεκινήσει, ειδικά στον προβλήτα που δένουν τα κρουαζιερόπλοια για να γίνουν συμφωνίες με τις εταιρείες που έχουν α κυρώσει τις αφίξεις για το 2024 να μπει το λιμάνι στις αφίξεις για το 2025.
“Είναι πολλά τα σημεία που θα γίνουν εκβαθύνσεις καθώς τα 700.000 κυβικά λάσπης δεν έχουν πάει σε ένα σημείο”, εξήγησε ο κ. Αναγνώστου.
Διαβάστε επίσης:
Premia Properties: Τι απαντά για το κτίριο που μίσθωσε η ΑΑΔΕ
Η Ελλάδα στην τελευταία θέση στην Ευρώπη στις Περιβαλλοντικές Ρυθμίσεις για τις Υδατοκαλλιέργειες
Πρόεδρος στην Interferry εξελέγη ο Γκουίντο Γκριμάλντι