Σε νέες επενδύσεις, ύψους άνω ων 60 εκατ. ευρώ, που θα αφορούν, μεταξύ άλλων, στη δημιουργία 46 έως 50 νέων καταστημάτων (οργανικών και franchise) καθώς επίσης και στην ανακαίνιση 50 υφιστάμενων σημείων του δικτύου, θα προσχωρήσει η ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως ανέφερε, μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Τα νέα σημεία θα λειτουργήσουν σε περιοχές που η εταιρεία έχει περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης όπως η Αττική, η Βόρεια Ελλάδα και τα νησιά.

Επιπλέον, στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου για το 2019 περιλαμβάνονται:

– Η ενίσχυση του τομέα των φρέσκων προϊόντων που διακινεί η αλυσίδα.
– Η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
– Το λανσάρισμα νέας σειράς έτοιμων γευμάτων.
– Η ενδυνάμωση της παρουσίας της εταιρείας στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

«Θέλουμε να φέρουμε ξανά την ΑΒ στην κορυφή. Να ξαναγίνει και του πουλιού το γάλα. Το 2019 προσβλέπουμε ότι η αγορά στο σύνολό της θα ανέβει γύρω στο 1,5 με 2%. Θεωρούμε ότι και εμείς θα πάρουμε το μερίδιό μας σε αυτή την αγορά.

Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να μπορέσουμε να ξαναγίνουμε ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην ελληνική αγορά όσον αφορά στην ποιότητα, την εξυπηρέτηση, την καινοτομία και την ποικιλία. Έχουμε μάθει να είμαστε νικητές και έχουμε στόχο να μπορέσουμε να ανακτήσουμε την ηγεσία μας σε επίπεδο τζίρου», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Σταύρου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: ΑΒ Βασιλόπουλος: Φρένο στις τυφλές προσφορές – Σχεδιάζει νέο και πιο αποδοτικό μοντέλο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Βασίλης Σταύρου: O ταλαντούχος μάνατζερ που ανδρώθηκε στους κόλπους της ΑΒ Βασιλόπουλος