ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Συγκεκριμένα, η Maran Gas του εφοπλιστή Γιάννης Αγγελικούση, έχει κλείσει σταδιακά συμφωνίες για την κατασκευή τεσσάρων πλοίων LNG συνολικής αξίας 747,6 εκατ. δολαρίων.
Όλα τα πλοία κατασκευάζονται στο αγαπημένο ναυπηγείο του ισχυρού εφοπλιστή, Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME). Η πρώτη παραγγελία έγινε γνωστή στα μέσα Φεβρουαρίου και αφορούσε πλοίο χωρητικότητας 174,000-cbm, το οποίο θα παραδοθεί στην εταιρεία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Δύο ακόμη πλοία μεταφοράς LNG προστέθηκαν στο βιβλίο παραγγελιών της ναυτιλιακής Maran Gas, προς το τέλος του Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Yonhup News, τα πλοία χωρητικότητας 174,000-cbm, θα παραδοθούν στην εταιρεία μέχρι το τέλος του 2021 και το κόστος τους θα ανέλθει στα 380 εκατ. δολάρια.
Σύμφωνα με την Allied Shipbroking, η Maran Gas υπέγραψε στις αρχές Απριλίου μία ακόμη συμφωνία για την κατασκευή και τέταρτου πλοίου LNG, χωρητικότητας 174,000 cbm, το οποίο θα παραλάβει το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Δύο πλοία μεταφοράς LNG έχει παραγγείλει στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries η ναυτιλιακή Capital Gas, συμφερόντων του εφοπλιστή Β. Μαρινάκη.Το κόστος τους, σύμφωνα με τη VesselsValue θα ανέλθει στα 365,1 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία άσκησε δύο από τις option που περιλαμβάνονται στην αρχική συμφωνία που έκλεισε με την Hyundai Heavy Industries (HHI) τον Ιούλιο 2018, για την κατασκευή τεσσάρων νεότευκτων πλοίων, αξίας 744 εκατ. δολ. H Capital Gas έχει τη δυνατότητα αύξησης του στόλου της μέχρι τα 10 πλοία.
To 2018 η κινητικότητα στην αγορά LNG ήταν ιδιαίτερα αυξημένη, ενώ αρκετοί Έλληνες εφοπλιστές έσπευσαν να επωφεληθούν από την μεγάλη άνοδο του κλάδου υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Από τις 65 παραγγελίες LNG τάνκερ στην Άπω Ανατολή για το 2018, οι 33 προήλθαν από την Ελλάδα.
Ο παγκόσμιος στόλος LNG αριθμούσε περίπου 536 πλοία στο τέλος του 2018, σημειώνοντας ρεκόρ ανάπτυξης κατά 12% στο σύνολο της χρονιάς, κυρίως σε χωρητικότητες από 120,000 έως 199,999 cbm, σύμφωνα με την ιταλική ναυλομεσιτική εταιρεία Banchero Costa.
Ωστόσο, όπως είχαν προβλέψει οι αναλυτές οι τόνοι είναι φέτος πιο χαμηλοί τουλάχιστον κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, καθώς η υποχώρηση στις τιμές των ναύλων στο συγκεκριμένο κλάδο οδήγησε τους πλοιοκτήτες σε στάση αναμονής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Οικονόμου: Η Dryships εξαγόρασε πλοίο από τον βασικό της μέτοχο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Μαρτίνος: H Minerva Marine ισχυροποιεί το στόλο της με νέα τάνκερ
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Κούστας: Ολοκληρώθηκε το παζλ της αναδιάρθρωσης χρέους της Danaos
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ