Επεκτείνεται στην ιβηρική χερσόνησο το επιτυχημένο μοντέλο των ελληνικών Ikos Resorts με φορέα μια νεοσύστατη εταιρία, την Ikos International SCA, με έδρα το Λουξεμβούργο.
Η μετοχική σύνθεση της νέας εταιρείας είναι σε μεγάλο βαθμό η ίδια με αυτήν που επένδυσε ήδη στην LBRI SARL, ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια του Sani Resort και των Ikos Resorts στην Ελλάδα. Στο μετοχικό σχήμα της Ikos International δεν θα συμμετέχει ο κ. Σταύρος Ανδρεάδης. Την διοίκηση της νέας εταιρείας θα ασκούν από κοινού οι κκ. Ανδρέας Ανδρεάδης και Mathieu Guillemin.
Η Ikos International θα κάνει χρήση του εμπορικού σήματος Ikos Resorts καθώς και των υπηρεσιών sales and marketing και training της LBRI, στα πλαίσια μιας σύμβασης franchising που θα υπογραφεί μεταξύ των δύο εταιρειών.
Η Ikos International προχώρησε ήδη στην αγορά του ξενοδοχείου Costa del Sol Princess στην Μαρμπέλλα της Ανδαλουσίας, το οποίο θα αναμορφωθεί ριζικά με στόχο τη δημιουργία του νέου πολυτελούς Ikos Andalusia, δυναμικότητος 400 περίπου δωματίων και σουιτών που θα είναι το πρώτο Ikos Resorts στην Ισπανία και προβλέπεται να λειτουργήσει την άνοιξη του 2020. Για το συγκεκριμένο project θα επενδυθούν νέα κεφάλαια ύψους περίπου 150 εκ. ευρώ.
Πρόκειται για το πέμπτο resort που έρχεται να λειτουργήσει με το εμπορικό σήμα της Ikos Resorts, μετά το νέο Ikos Dassia στην Κέρκυρα, το οποίο αναμένεται να δεχτεί τους πρώτους επισκέπτες του τον Μάιο, και το νέο Ikos Aria, στην Κω, η λειτουργία του οποίου προγραμματίζεται για το 2019.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, τα Ikos Resorts παραμένουν ένα ελληνικό brand και η διοίκησή τους σχεδιάζει νέες μονάδες στη χώρα μας για τα επόμενα χρόνια. H επέκταση, μέσω νέων εταιρειών, σε ανταγωνιστικές αγορές του εξωτερικού, όπως αυτή της Ισπανίας, η οποία αποτελεί την ισχυρότερη τουριστική δύναμη παγκοσμίως, δημιουργεί οικονομίες κλίμακας, προωθεί τη νέα εικόνα του ελληνικού τουρισμού και ενισχύει τη ροή εύπορων τουριστών, καθώς και τα δίκτυα συνεργατών, τουριστικών γραφείων και αεροπορικών εταιρειών, προς την Ελλάδα.
Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα στα στελέχη της ελληνικής τουριστικής αγοράς να αξιοποιήσουν την εμπειρία τους και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους σε έναν παγκοσμιοποιημένο κλάδο, όπως αυτός του τουρισμού.