O Eλληνικός Οργανισμός Τουρισμού και SKY express ένωσαν και φέτος τις δυνάμεις τους για να “απογειώσουν” την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, αναδεικνύοντας την Ελλάδα ως τον απόλυτο τουριστικό προορισμό. Με ένα στρατηγικά σχεδιασμένο κοινό διαφημιστικό πρόγραμμα, ΕΟΤ και SKY express πρόβαλαν τη χώρα συνεχόμενα για 12 μήνες, επιτυγχάνοντας τον στόχο για always on διαφημιστική παρουσία της χώρας στο εξωτερικό, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Το διαφημιστικό πλάνο αποτελούμενο από έξι (6) καμπάνιες, απλώθηκε σε online και offline μέσα, δημιουργώντας ένα σύγχρονο media mix, το οποίο αξιοποίησε όλα τα νέα εργαλεία αλλά και τα τελευταία trends της διαφήμισης.

1

Σκοπός της κοινής εκστρατείας είναι, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η άμβλυνση της εποχικότητας, μέσω της ανάδειξης μοναδικών και πολυθεματικών εμπειριών σε όλη την Ελλάδα, σε όλη τη διάρκεια του έτους. Απώτερος στόχος είναι, η ενίσχυση της ζήτησης κατά τους χειμερινούς μήνες, αλλά και η γεωγραφική διασπορά των επισκεπτών σε περισσότερους προορισμούς της χώρας.

Ήδη τα αποτελέσματα και ο βαθμός ανταπόκρισης δικαιώνουν τόσο την εμπορική στρατηγική της SKY express, όσο και τις στοχευμένες καμπάνιες που “τρέχουν” με τη συνεργασία του ΕΟΤ.

Ενδεικτικά:

• Το χειμώνα του 2023, οι πέντε κύριες αγορές στόχος δηλ. Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Βέλγιο και Μεγάλη Βρετανία σημείωσαν αύξηση σε ετήσια βάση (YoY) ύψους 74% .

• Το καλοκαίρι του 2023, το ποσοστό ετήσιας αύξησης της ζήτησης από τις συγκεκριμένες αγορές άγγιξε το 73% (YoY).

• Περισσότερα από 20 εκατομμύρια τουρίστες-καταναλωτές παρακολούθησαν τις διαφημιστικές εκστρατείες της SKY express σε όλη την Ευρώπη.

Όπως δηλώνουν η Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΤ, κα Άντζελα Γκερέκου και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης τονίζουν: “Οι συνεργασίες είναι βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού. Γι΄ αυτό τα τελευταία χρόνια υλοποιούμε στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού ένα ευρύ πρόγραμμα συνδιαφήμισης με αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ειδικά το πρόσφατο πρόγραμμα, το οποίο είχε εξαγγείλει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ήταν στοχευμένο σε 2 άξονες: την επέκταση της τουριστικής περιόδου και την ανάδειξη νέων προορισμών σε όλη τη χώρα. Ένα μέρος του προγράμματος πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την ελληνική αεροπορική εταιρεία SKY express. Τα αποτελέσματά του ήταν εξαιρετικά και συνέβαλαν στην επίτευξη όλων των στόχων που είχαμε θέσει, ενισχύοντας σημαντικά την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την SKY express για την συνεργασία την οποία και θα συνεχίσουμε καθώς και για την προσήλωση στον κοινό στόχο, που δεν είναι άλλος από την ανάδειξη της Ελλάδας ως top of mind προορισμού στον κόσμο”.

Αντίστοιχα, στη δήλωσή τους ο Γεράσιμος Σκαλτσάς, Chief Commercial Officer της SKY express: “ΕΟΤ και SKY express είμαστε και φέτος συνοδοιπόροι στην εθνική προσπάθεια για την καθιέρωση της χώρας ως τον απόλυτο προορισμό όλο τον χρόνο. Διαθέτοντας το μεγαλύτερο δίκτυο προορισμών σε όλη την Ελλάδα, για εμάς αποτελεί όχι μόνο επιβεβλημένη, αλλά και αναμφισβήτητη πρακτική η προβολή της χώρας μας σε όλη τη διάρκεια του έτους. Είμαστε σταθερά προσηλωμένοι σε αυτό τον στόχο τον οποίο υπηρετούμε με σειρά πρωτοβουλιών και στρατηγικών προβολής. Τα αποτελέσματα της μεταξύ μας προσπάθειας είναι εξαιρετικά, όπως και η συνεργασία μας με την ομάδα του ΕΟΤ και θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε θερμά για αυτό”.

Διαβάστε επίσης

Ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος απαντά στην Ιουλία Τσέτη: «Οχι στη διάσπαση σε παλαιά και νέα τζάκια»

Αριστείδης Αλαφούζος (Okeanis Eco Tankers): Συμφωνίες με υψηλότερα ναύλα το δεύτερο τρίμηνο του έτους

ΔΕΠΑ Εμπορίας: Χρυσός Χορηγός των «Διαλόγων της Νισύρου» για τα ζητήματα της Ανατολικής Μεσογείου