ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η συμμετοχή του ΕΟΤ αποσκοπούσε στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας του στη βρετανική αγορά και εντάσσεται στο διαφημιστικό πρόγραμμα που υλοποιεί με το περιοδικό Aspire, σε συνεργασία με τα Travel Weekly Group και Jacobs Media Group.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και του επίσημου δείπνου, το διαφημιστικό σποτ της Ελλάδας προβαλλόταν σε κοινό 400 εξειδικευμένων τουριστικών στελεχών, ενώ παρεχόταν και η δυνατότητα δημιουργίας βίντεο των συμμετεχόντων με το λογότυπο και οπτικοακουστικό υλικό του ΕΟΤ, μέσω της χρήσης photo booth 360 ° .
Παράλληλα, η εκπρόσωπος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, Αθηνά Νέλλα, είχε σειρά επαφών με εκπροσώπους της βρετανικής αγοράς τουρισμού πολυτελείας.
Η συγκεκριμένη μορφή τουρισμού εμφανίζει το τελευταίο διάστημα αξιοσημείωτη άνθηση στη βρετανική αγορά. Όπως επισημαίνουν εξειδικευμένα κλαδικά μέσα της χώρας, οι ταξιδιώτες με υψηλά εισοδήματα αναζητούν όλο και περισσότερο προσωποποιημένες τουριστικές εμπειρίες (τουρισμός υγείας-ευεξίας) και είναι διατεθειμένοι να καταβάλλουν μεγαλύτερο αντίτιμο για αυτές.
Την ίδια στιγμή, επιδιώκουν την αποκλειστικότητα και την ιδιωτικότητα, επιλέγοντας να επισκέπτονται λιγότερο μαζικούς προορισμούς και τουριστικά αξιοθέατα.
Διαβάστε επίσης:
AVE: Εξαγόρασε αλυσίδα με 11 καταστήματα super market έναντι 3,15 εκατ. ευρώ
Stoiximan και Stoiximan Super League στηρίζουν τον αγώνα χιλιάδων γυναικών
REDS: Παραιτήθηκε ο Οικονομικός Διευθυντής Ανδρέας Σκύρλας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καιρός: Άνοδος της θερμοκρασίας και βελτίωση του καιρού από βδομάδα
- ΠΑΣΟΚ για διαγραφή Σαμαρά: «Έχει ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την κυβέρνηση καθώς υπάρχουν φυγόκεντρες δυνάμεις»
- Πορεία Πολυτεχνείου: Ξεκίνησε η πορεία των Φοιτητικών Συλλόγων – Προσαγωγές από την ΕΛΑΣ
- Βοτανικός: Ανήλικη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε νυχτερινό κέντρο