Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Εντυπωσιακό deal για τον Σ. Παληό: Επέκταση της ναύλωσης πλοίου της Diana Shipping με το διπλάσιο τίμημα

Συμεών Παληός

Συμεών Παληός, επικεφαλής Diana Shipping

Μία εντυπωσιακή συμφωνία για την επέκταση της ναύλωσης του χωρητικότητας 180.235 dwt πλοίου της Aliki (κατασκευής 2005) πέτυχε η ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, ήρθε σε συμφωνία με τη ναυτιλιακή SwissMarine για την επέκταση της ναύλωσης του πλοίου Aliki, κατηγορίας capesize, για 11 με 14 ακόμα μήνες, αρχής γενομένης από σήμερα, 13 Φεβρουαρίου.

Η SwissMarine είχε αρχικά ναυλώσει το πλοίο για ένα χρόνο, έναντι 5.300 δολαρίων ημερησίως, όμως για την επέκταση της ναύλωσης η Diana Shipping κατάφερε να πετύχει σχεδόν το διπλάσιο τίμημα, καθώς το ποσό στο οποίο συμφώνησαν οι δύο εταιρείες είναι στα 10.100 δολάρια ημερησίως! Σύμφωνα με την Diana, η επέκταση της ναύλωσης του Aliki θα της αποφέρει περίπου 3,24 εκατομμύρια δολάρια κατ’ ελάχιστον.

Πρόκειται για μία ακόμα επικερδή συμφωνία για την Diana, την πέμπτη μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα. Στις αρχές Φεβρουαρίου η εταιρεία ανακοίνωσε τη ναύλωση του panamax Dione (χωρητικότητας 75.172 dwt, κατασκευής 2001) στην Caravel Shipping Limited, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, για περίοδο 9 με 12 μηνών έναντι 7.200 δολαρίων ημερησίως για τις πρώτες 90 μέρες (αρχής γενομένης από το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου) και 7.050 δολαρίων ημερησίως για το υπόλοιπο διάστημα της ναύλωσης.

Λίγες μέρες νωρίτερα η εταιρεία ανακοίνωσε πως, μέσω μιας θυγατρικής της, συνήψε συμφωνία ναύλωσης για το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize Seattle (χωρητικότητας 179.362-dwt και κατασκευής 2011) με την εταιρεία Koch Shipping Pte. Ltd. από τη Σιγκαπούρη, έναντι 11.700 δολαρίων ημερησίως.

Ακόμα, στα τέλη Ιανουαρίου η εταιρεία είχε ανακοινώσει την επέκταση της χρονοναύλωσης του πλοίου Baltimore (χωρητικότητας 177.243-dwt, κατασκευής 2005) από την Cargill International για χρονικό διάστημα 13-16 μηνών, με τους ημερήσιους ναύλους να κυμαίνονται στα 11.300 δολάρια.

Παράλληλα, η ναυτιλιακή είχε ανακοινώσει τη σύναψη συμφωνίας με τη Noble Resources International για τη χρονοναύλωση του πλοίου Arethusa (χωρητικότητας 73.593-dwt, κατασκευής 2007) έναντι 7.200 δολαρίων ημερησίως, για περίοδο 10-14 μηνών. Η περίοδος ναύλωσης έχει ξεκινήσει από τις 23 Ιανουαρίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ελεύθεροι επαγγελματίες: Γιατί όλοι ζητάνε πλέον μαύρα λεφτά

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ανασφάλεια και αβεβαιότητα διώχνουν το «νέο» χρήμα από την Ελλάδα

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέα προβλήματα για το πλοίο «Μυρτιδιώτισσα» – Καθηλωμένο ξανά στο λιμάνι του Αγ. Κωνσταντίνου