ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πάνω από 1500 άτομα, από υπαλλήλους της εταιρείας, στελέχη μεγάλων ελληνικών επιχειρήσεων και σημαντικών επιχειρηματιών, μέχρι πελατών και δημοσιογράφων κατέκλεισαν το γήπεδο του Φαλήρου, για να γίνουν «μάρτυρες» της ένωσης των εταιρειών Nova-Wind.
Με το κλίμα να είναι πανηγυρικό και το γήπεδο «ντυμένο» στα χρώματα της Nova, από την είσοδο καταλάβαινες ότι η συγκεκριμένη παρουσίαση θα είναι κάτι διαφορετικό και πιο εντυπωσιακό από μια απλή ενημέρωση για το νέο «μονοπάτι» που πρόκειται να ακολουθήσει η ενιαία πλέον εταιρεία το 2023 και τα επόμενα χρόνια.
Μέσα το στάδιο είχε μετατραπεί σε χλιδάτο club, προξενώντας ευχάριστη έκπληξη στους παρευρισκόμενους. Καναπέδες, τραπεζάκια και καρέκλες είχαν τοποθετηθεί στο εσωτερικό του, ενώ υπήρχαν διασκορπισμένα μπαρ από τα οποία οι καλεσμένοι προμηθεύονταν τα ποτά τους.
Στο βάθος, για τους σκοπούς του party είχε στηθεί stage, πάνω από το οποίο αιωρούνταν μια τεράστια γιγαντοοθόνη στην οποία στιγμές αργότερα στελέχη της Nova θα παρουσίαζαν το μέλλον της εταιρείας.
Την αρχή έκανε ο πρόεδρος της BC Partners και πρόεδρος του ΔΣ της Nova κ. Νίκος Σταθόπουλος, ο οποίος με ενθουσιασμό και σαν άλλος jeune premier ανέβηκε στο stage και έδωσε το μήνυμα ότι η νέα αυτή εταιρεία μεγαλώνει και με επίκεντρο τον πελάτη προσφέρει πακέτα και δυνατότητες που σκοπό έχουν μόνο την καλύτερη εξυπηρέτησή του. Παράλληλα έδωσε έμφαση στο όραμα της εταιρείας, το οποίο είναι να συμβάλει ουσιαστικά στις προοπτικές ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας αξιοποιώντας επενδύσεις σε υποδομές δικτύου, σε περιεχόμενο, στην τεχνολογία και σε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες.
Με τον ίδιο ενθουσιασμό πήρε τη σκυτάλη στην παρουσίαση από τον Νίκο Σταθόπουλο ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, ο οποίος εμφανίστηκε βέβαιος ότι η Nova προχωρά σε μια «επανάσταση».
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο κ. Γεωργιόπουλος τόνισε ότι τα πακέτα που προσφέρει ήδη δίνουν το σύνθημα της αλλαγής στην εταιρεία, τοποθετώντας, όπως τόνισε, τον πελάτη στο επίκεντρο, προσφέροντας του ό,τι καλύτερο διαθέτει σήμερα η τεχνολογία, σε τιμές που είναι προσιτές σε όλους.
Στην εκδήλωση φυσικά παρευρέθηκε και η Διευθύνουσα Σύμβουλος της United Group, κ. Βικτόρια Μπόκλαγκ, η οποία αρκέστηκε να παρακολουθεί από τα VIP την παρουσίαση. Επίσης στο ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων ο Γιάννης Βαρδινογιάννης (Τζίγγερ) αλλά και ο CEO του ΑΝΤ1, Γιώργος Λεβέντης.
Όμως τα 1500 άτομα που βρίσκονταν την Τετάρτη στο ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ τους περίμενε και μια ακόμα αναπάντεχη έκπληξη . Στόχος, όπως άλλωστε παραδέχτηκαν στελέχη της εταιρείας και διοργανωτές ήταν να δημιουργηθεί μια ατμόσφαιρα πανηγυρική, να γίνει ένα event που να «ταράξει» την Αθήνα. Άλλωστε ο σχεδιασμός του είχε ξεκινήσει ήδη από τα τέλη καλοκαιριού. Όπως είπε και ο Νίκος Σταθόπουλος, μιλώντας λίγο αργότερα «έχουμε party, διασκεδάστε».
Λίγα λεπτά μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης στο stage ανέβηκε η Τάμτα η οποία ξεσήκωσε τους καλεσμένους ενώ στη συνέχεια έβαλαν φωτιά στο party οι Μέλισσες και ο ταλαντούχος Χρήστος Μάστορας. Οι υψηλοί προσκεκλημένοι φάνηκαν ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από το show που είχε στηθεί με πολλούς από αυτούς να χορεύουν και να τραγουδούν, ξεχνώντας για λίγο την έντονη επιχειρηματική ζωή.
Αλλά και όλοι όσοι βρίσκονταν στον χώρο πέρασαν μια βραδιά με πολύ χορό και τραγούδι που διήρκησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Διαβάστε επίσης:
Νova: Πετάει το γάντι στον ανταγωνισμό με συμβόλαια κινητής από 13 ευρώ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Επενδύουν 580 εκατ. δολάρια στα λιμάνια
- ΖΙΜ: Κερδοφορία 1,13 δισ. δολάρια για το γ’ τρίμηνο – Ναυπηγεί 46 πλοία κοντέινερ
- Σούπερ μάρκετ: Τι μένει στα ταμεία τους από τον τζίρο των 12,3 δις
- Ο Γιώργος και Μάριος Γιαλόζογλου πούλησαν πλοίο με κέρδος 7,6 εκατ. δολάρια – Αγόρασαν και δεύτερο ακτοπλοϊκό