ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με το νέο σύστημα αναβαθμίζεται η ευελιξία και η ανθεκτικότητα των υποδομών του διυλιστηρίου εξασφαλίζοντας περισσότερη ενεργειακή αυτονομία. Το συγκεκριμένο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας κατασκευάστηκε στις ΗΠΑ με μπαταρίες ειδικής τεχνολογίας, κατασκευασμένες μεν από ευρέως διαθέσιμες πρώτες ύλες, κατάλληλες δε για εγκατάσταση σε περιβάλλον Oil & Gas και υψηλές θερμοκρασίες.
Ως τεχνολογία, έχουν τη δυνατότητα βαθιάς εκφόρτισης, να εκτελούν διαρκώς κύκλους μερικής φόρτισης – εκφόρτισης χωρίς να μειώνεται ο χρόνος ζωής τους και να ελέγχονται από σύστημα SCADA όπου ενσωματώνονται όλες οι υπόλοιπες ηλεκτρολογικές υποδομές του διυλιστηρίου. Οι μπαταρίες που εγκαταστάθηκαν μπορούν να αποθηκεύουν και ακολούθως να διοχετεύουν στο εσωτερικό δίκτυο του διυλιστηρίου 4MWh διαμορφώνοντας μια ευέλικτη και φιλική προς το περιβάλλον λειτουργία.
Η τοποθέτηση και λειτουργία των μπαταριών σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες εγκαταστάσεις ηλεκτροπαραγωγής οι οποίες αποτελούνται από αεριοστροβιλικές μονάδες ΣΗΘΥΑ και φωτοβολταϊκά συστήματα δίνουν τη δυνατότητα στο διυλιστήριο να μειώνει το ανθρακικό αποτύπωμα αναβαθμίζοντας την ενεργειακή αυτονομία του.
Διαβάστε ακόμη:
Motor Oil: Τη μη διανομή μερίσματος για το 2020 αποφάσισε η ΓΣ – Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο
Motor Oil: Γιατί αυξήθηκαν στο 59% οι εξαγωγές
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση