Ολοκληρωμένες λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας, συμβουλές και εργαλεία εξοικονόμησης καθώς και τρόπους ενίσχυσης της ενεργειακής αποδοτικότητας παρέχει η ΔΕΗ με τη νέα πλατφόρμα ΔΕΗ myEnergy που είναι διαθέσιμη μέσω του νέου website της επιχείρησης.

Ειδικότερα μέσω του ΔΕΗ myEnergy, η ΔΕΗ παρέχει:

· τον ψηφιακό σύμβουλο ΔΕΗ myEnergyCoach για την παρακολούθηση και αξιολόγηση της κατανάλωσης, τον επιμερισμό της κατανάλωσης στις ηλεκτρικές συσκευές, την αποτύπωση οφέλους ενέργειας και κόστους από την αντικατάσταση ηλεκτρικών συσκευών με σύγχρονες υψηλής ενεργειακής απόδοσης, τη σύγκριση κατανάλωσης καθώς και προσωποποιημένες προτάσεις για την εξοικονόμηση ενέργειας,

1

· το ΔΕΗ myEnergyHeatpump, που παρέχει δωρεάν συμβουλευτική για την απόκτηση αντλίας θερμότητας μέσω ειδικά σχεδιασμένης εφαρμογής για εξατομικευμένες προτάσεις για τον τύπο αντλίας που ταιριάζει σε κάθε σπίτι, καθώς και το όφελος από την υιοθέτησή της,

· τα ΔΕΗ myEnergyTips που παρέχουν χρήσιμες συμβουλές για εύκολες αλλαγές σε μικρές αλλά σημαντικές καθημερινές συνήθειες και οδηγούν στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και της ενεργειακής δαπάνης των νοικοκυριών.

Ο Γενικός Διευθυντής Marketing και Προϊόντων, ‘Αγγελος Σπανός δήλωσε σχετικά: «Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία ο καταναλωτής έχει ανάγκη αρχικά να καταλάβει και να εκπαιδευτεί σε θέματα ενέργειας που μέχρι σήμερα ίσως δεν τον απασχολούσαν. Για αυτό και η ΔΕΗ δημιουργεί μία νέα πλατφόρμα Συμβουλευτικής, ώστε να μπορεί άμεσα να απαντάει στα ερωτήματα των καταναλωτών αλλά και να φέρνει πρώτη νέες λύσεις και εργαλεία εξοικονόμησης που θα βοηθήσουν τόσο στην εξοικονόμηση ενέργειας όσο και στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Η νέα πλατφόρμα ΔΕΗ myEnergy, η οποία θα συναντάται σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη, αποτυπώνει το όραμα της εταιρείας για την καθιέρωση του νέου αυτού συμβουλευτικού ρόλου και θα αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της ΔΕΗ».

Διαβάστε επίσης

ΔΕΗ: Γιατί ζητά από τον Άρειο Πάγο να δικάσει τις συλλογικές αγωγές του ΙΝΚΑ για τη ρήτρα