ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι τιμές του ντίζελ έπεσαν κατά 3% στην Ευρώπη, σύμφωνα με τους FT μετά την ανακοίνωση της Ρωσίας για άρση της απαγόρευσης.
Σύμφωνα με το Bloomberg, οι αποστολές μπορούν να συνεχιστούν, υπό την προϋπόθεση ότι τα καύσιμα θα παραδίδονται στα λιμάνια της χώρας μέσω αγωγών, σύμφωνα με δήλωση στον λογαριασμό της κυβέρνησης στο Telegram. Τέτοιες ροές προς τα δυτικά λιμάνια της Ρωσίας αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των εξαγόμενων όγκων.
Η κίνηση αυτή θα φέρει ανακούφιση στους εισαγωγείς καθώς η Ρωσία, ο μοναδικός μεγαλύτερος θαλάσσιος εξαγωγέας καυσίμων τύπου ντίζελ, απαγόρευσε σχεδόν ολοκληρωτικά τις παραδόσεις στις 21 Σεπτεμβρίου.
Οι περιορισμοί οδήγησαν σε άνοδο τις ευρωπαϊκές τιμές σε μια ήδη σφιχτή αγορά.
Τα διυλιστήρια σε όλο τον κόσμο αγωνίζονται να παράγουν αρκετά μετά τη μείωση της προσφοράς αργού πετρελαίου πλούσιου σε ντίζελ από τη Ρωσία και τη Σαουδική Αραβία, που οδήγησε σε μείωση των αποθεμάτων.
Αν και οι εξαγωγές μπορούν τώρα να ξαναρχίσουν, οι παραγωγοί πρέπει να διασφαλίσουν ότι τουλάχιστον το 50% της παραγωγής ντίζελ τους θα παραμένει στην πατρίδα τους, διευκρίνισε η κυβέρνηση της Ρωσίας.
Οι εξαγωγείς που δεν παράγουν το δικό τους ντίζελ αλλά αποστέλλουν όγκους που αγοράζονται στην εγχώρια αγορά θα πρέπει τώρα να πληρώσουν απαγορευτικά υψηλό εξαγωγικό δασμό, σύμφωνα με τη δήλωση.
Αυτός ορίζεται στα 50.000 ρούβλια (σχεδόν 500 δολάρια) ανά τόνο.
Η κυβέρνηση της Ρωσίας αποκαθιστά επίσης πλήρως τις επιδοτήσεις της στα διυλιστήρια για να διασφαλίσει ότι η εγχώρια ζήτηση καυσίμων καλύπτεται και τα διυλιστήρια λαμβάνουν αποζημίωση για τη διαφορά μεταξύ των τιμών στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.
Διαβάστε ακόμη:
Shell: Αναγκαστική διακοπή λειτουργίας μονάδας του μεγαλύτερου διυλιστηρίου της Ευρώπης
______________________
Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023
Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023: Όλες οι εξελίξεις
Οδηγός Εκλογών – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα