Τη νέα της επικοινωνιακή καμπάνια με τίτλο «Αναπάντεχες Λύσεις Παντού» παρουσίασε τη Δευτέρα 17 Ιουνίου η κορυφαία εταιρεία ενέργειας ΗΡΩΝ, προσφέροντας νέα, ακόμα πιο πλούσια γκάμα επιλογών και υψηλότερα επίπεδα εξυπηρέτησης για τους πελάτες της.

Μέσα από τη νέα του καμπάνια, ο ΗΡΩΝ απαντά στην ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή για πρόσβαση σε φθηνότερη ενέργεια με δημιουργικό και εύληπτο τρόπο.

1

Τo εύρος των προγραμμάτων και προσφορών που παρέχει, η δυνατότητα για οικονομία από πράσινη ενέργεια σε όλους χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης φωτοβολταϊκών πάνελ στη στέγη («Ενεργειακή Κοινότητα» ΗΡΩΝ ΕΝ.Α.), η ανταμοιβή με προσφορές και μεγάλα δώρα (μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης ΗΡΩΝ VIBES), οι επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση και στην προστασία του περιβάλλοντος, αποτελούν μερικές από τις καινοτόμες πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η εταιρεία και τις οποίες επικοινωνεί μέσα από τη νέα της, δυναμική καμπάνια.

καμπάνια μεταφέρει με σαφή τρόπο στους καταναλωτές το μήνυμα πώς η επιλογή ΗΡΩΝ εξασφαλίζει πρωτοποριακές και ταυτόχρονα αποτελεσματικές («αναπάντεχες») λύσεις για τις ενεργειακές ανάγκες τους, στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς.

Επιδιώκοντας να εξυπηρετήσει το κοινό με ξεκάθαρες και προσιτές λύσεις, ο ΗΡΩΝ αναζητά συνεχώς νέες δυνατότητες και επιλογές για την πρόσβαση των καταναλωτών σε οικονομικότερη ενέργεια.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για μία ακόμη δημιουργική σελίδα στην επικοινωνία μας. Με αυτήν φιλοδοξούμε να ενισχύσουμε την εικόνα του ΗΡΩΝΑ ως μία σύγχρονη εταιρεία που βρίσκεται δίπλα στους καταναλωτές, προσφέροντάς τους οικονομικά συμφέρουσες λύσεις, χωρίς αστερίσκους, για κάθε ενεργειακή τους ανάγκη. Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα έγκειται στην προσήλωσή μας στην καινοτομία και στην παροχή μοναδικής εξυπηρέτησης και εμπειρίας, με το κύρος μιας καθετοποιημένης εταιρείας ενέργειας» δήλωσε ο Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της εταιρείας, Στάθης Ευθυμίου.

«ADMINE και ΗΡΩΝ ήρθαν ακόμα πιο κοντά, δημιουργώντας μια επικοινωνία-σταθμό για την ενέργεια, που συνδυάζει στρατηγική σκέψη και δημιουργική εκτέλεση. Μακριά από αυτοαναφορικές λογικές, η καμπάνια αυτή είναι μια ωδή στην ανάγκη του καταναλωτή για πραγματικές λύσεις, με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο. Πάροχος αναπάντεχων λύσεων ο ΗΡΩΝ σε μια συγκυρία που αυτές είναι πιο σημαντικές από ποτέ για όλους» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Admine, Τηλέμαχος Μαυράκης.

Διαβάστε επίσης: 

ΡΑΑΕΥ: Μικρότερη αμοιβή ΑΔΜΗΕ για τις διασυνδέσεις των ΑΠΕ… με το βλέμμα στα υπεράκτια

Αποθήκευση ενέργειας: Trafigura, Helleniq Energy, ΕΓΝΑΤΙΑ ΓΚΡΟΥΠ κυριαρχούν στις αιτήσεις Ιουνίου

Shell: Ενισχύει τη θέση της στην αγορά LNG με την απόκτηση της Pavilion – Ο στόχος έως το 2030