ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως τόνισε μιλώντας στο 6ο συνέδριο της ηλεκτροκίνησης ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ Αναστάσιος Μάνος, ακόμη και με τον αυξημένο στόχο του ΕΣΕΚ για 800 χιλιάδες ηλεκτρικά οχήματα δεν τίθεται θέμα επάρκειας του δικτύου διανομής. Σύμφωνα με τον ίδιο το δίκτυο έχει τη δυνατότητα να καλύψει ακόμη και μεγαλύτερους όγκους.
Αναφερόμενος στις επενδύσεις του διαχειριστή, ο κ. Μάνος τόνισε ότι έχουν ήδη προγραμματιστεί σημαντικά έργα ώστε ο ΔΕΔΔΗΕ να είναι μπροστά από τις εξελίξεις και από τους αυξημένους στόχους διείσδυσης σε ότι αφορά τους υποσταθμούς, το δίκτυο κτλ.
Χαρακτηριστικό είναι ότι οι υποσταθμοί στην Αττική έχουν δυναμικότητα 7,2 γιγαβάτ με μέγιστη απαιτούμενη ισχύ 3,55 γιγαβάτ, άρα υπάρχει περιθώριο 51% στο δίκτυο διανομής. “Προγραμματίζουμε άλλο ένα γιγαβάτ στην Αττική για 45.000 παραπάνω φορτιστές. Είναι τεράστιοι αριθμοί”, τόνισε ο κ. Μάνος.
Ο επικεφαλής του ΔΕΔΔΗΕ επικαλέστηκε και μια ανέκδοτη ιστορία: “Μας προσέγγισε μια εταιρεία με παράπονα για τις καθυστερήσεις από την πλευρά του ΔΕΔΔΗΕ για την εγκατάσταση 50 φορτιστών. Μετά από εξέταση τους απαντήσαμε ότι από τις 50 περιπτώσεις μόλις 1-2 ήταν ευθύνη δική μας, ενώ στις υπόλοιπες έφταιγαν αδειοδοτικά θέματα, λάθη σε δηλώσεις, παράνομα κτήρια και άλλα ζητήματα που δεν σχετίζονται με το διαχειριστή”.
Διαβάστε επίσης
Έρχεται νέα σημαντική πτώση στην τιμή του ρεύματος αύριο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!