ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα δυο (τελικά;) ονόματα για ΠτΔ, τι συμβαίνει με την Intralot, τα σενάρια για τον ΟΛΘ και η «τσαρίνα», το νέο αφεντικό του Τειρεσία, η νέα εταιρεία του Τσαμάζ, οι εφοπλιστές της Courchevel, το party της Μαρτίνου και το νέο κάλεσμα των The Coustas

Οι επίμονοι αγοραστές των ΕΛΠΕ, ποιοι χτίζουν θέση στην Πειραιώς, τα μαθηματικά των Εξάρχου, Βαρδινογιάννη και Holterman, νέος πόλεμος Όλγας – Μάτσα για το οικόπεδο, ο αμετανόητος Κουτσολιούτσος, ο Χατζηβασιλείου στην κυβέρνηση, ο απρόσεκτος υπουργός Νο2, και ο επιχειρηματίας που κτίζει 1.000 τ.μ. στο Ψυχικό
Το δίκτυο διανομής του ΔΕΔΔΗΕ είναι επαρκές και δεν αναμένεται να υπάρξει πρόβλημα να ανταποκριθεί ακόμη και στις αυξημένες ανάγκες που θα δημιουργηθούν στο μέλλον λόγω των υψηλών στόχων του ΕΣΕΚ για την ηλεκτροκίνηση.
Όπως τόνισε μιλώντας στο 6ο συνέδριο της ηλεκτροκίνησης ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ Αναστάσιος Μάνος, ακόμη και με τον αυξημένο στόχο του ΕΣΕΚ για 800 χιλιάδες ηλεκτρικά οχήματα δεν τίθεται θέμα επάρκειας του δικτύου διανομής. Σύμφωνα με τον ίδιο το δίκτυο έχει τη δυνατότητα να καλύψει ακόμη και μεγαλύτερους όγκους.
Αναφερόμενος στις επενδύσεις του διαχειριστή, ο κ. Μάνος τόνισε ότι έχουν ήδη προγραμματιστεί σημαντικά έργα ώστε ο ΔΕΔΔΗΕ να είναι μπροστά από τις εξελίξεις και από τους αυξημένους στόχους διείσδυσης σε ότι αφορά τους υποσταθμούς, το δίκτυο κτλ.
Χαρακτηριστικό είναι ότι οι υποσταθμοί στην Αττική έχουν δυναμικότητα 7,2 γιγαβάτ με μέγιστη απαιτούμενη ισχύ 3,55 γιγαβάτ, άρα υπάρχει περιθώριο 51% στο δίκτυο διανομής. “Προγραμματίζουμε άλλο ένα γιγαβάτ στην Αττική για 45.000 παραπάνω φορτιστές. Είναι τεράστιοι αριθμοί”, τόνισε ο κ. Μάνος.
Ο επικεφαλής του ΔΕΔΔΗΕ επικαλέστηκε και μια ανέκδοτη ιστορία: “Μας προσέγγισε μια εταιρεία με παράπονα για τις καθυστερήσεις από την πλευρά του ΔΕΔΔΗΕ για την εγκατάσταση 50 φορτιστών. Μετά από εξέταση τους απαντήσαμε ότι από τις 50 περιπτώσεις μόλις 1-2 ήταν ευθύνη δική μας, ενώ στις υπόλοιπες έφταιγαν αδειοδοτικά θέματα, λάθη σε δηλώσεις, παράνομα κτήρια και άλλα ζητήματα που δεν σχετίζονται με το διαχειριστή”.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βανδάλισαν κτίριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Σόφια σε διαδήλωση κατά της ένταξης της Βουλγαρίας στο ευρώ
- Συναγερμός στη Γαλλία για επίθεση με μαχαίρι στη Μιλούζ – Πληροφορίες για έναν νεκρό και τραυματίες
- Σημαντική χειρονομία: Η επιστροφή στην Ελλάδα ενός κλεμμένου αρχαίου αγγείου
- Metlen: Η εισαγωγή στο LSE, τα μέταλλα και η προσδοκία για €2 δισ. EBITDA οδηγούν σε re-rating τη μετοχή
