• Ενέργεια

    ΗΡΩΝ: Αλυσίδα με 15 καταστήματα σε ένα χρόνο – Η όξυνση του ανταγωνισμού φέρνει συγκέντρωση

    Γιώργος Κούβαρης, Πρόεδρος ΔΣ ΗΡΩΝ


    Στην ανάπτυξη ανεξάρτητης αλυσίδας ομώνυμων καταστημάτων, τα οποία θα παρουσιάζουν τα προϊόντα και τα πακέτα που διαθέτει η εταιρεία, προχωρεί η ΗΡΩΝ παράλληλα με τις εμπορικές συνεργασίες που διατηρεί με τον ΟΠΑΠ και τη Wind. Η όξυνση του ανταγωνισμού στην αγορά προμήθειας ρεύματος και αερίου, ανεβάζει το κόστος απόκτησης νέων πελατών καθώς όλες οι εταιρείες του κλάδου επενδύουν σε marketing και νέα καταστήματα για να αυξήσουν τη δύναμή τους. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, αργά η γρήγορα οι συνθήκες του ανταγωνισμού και οι μεγάλες ανάγκες σε κεφάλαια θα φέρουν σύντομα νέο κύκλο συγκέντρωσης και νέες συμφωνίες εξαγορών.

    Στόχος της ΗΡΩΝ είναι να δημιουργηθούν 15 καταστήτα σε ένα χρόνο από τα οποία τα τρία θα είναι στην Αττική, με το πρώτο αυτό που  εγκαινιάστηκε χθες στους Αμπελόκηπους (λεωφ. Κηφισίας 140).

    Το δεύτερο θα ανοίξει στο Περιστέρι και  είναι ήδη υπό κατασκευή, ενώ θα ακολουθήσει ακόμη ένα κατάστημα στα Νότια Προάστια.

    Τα υπόλοιπα 12-13 σημεία πώλησης πρόκειται να αναπτυχθούν το επόμενο 12μηνο σε όλη την Ελλάδα , ενώ ήδη δύο καταστήματα λειτουργούν στη Θήβα και το Ηράκλειο Κρήτης.

    Στρατηγική της ΗΡΩΝ με την δημιουργία των ομώνυμων καταστημάτων είναι η  ενίσχυση του brand awareness και η ενίσχυση της εικόνας της εταιρείας.

    “Ο πελάτης θέλει να ξέρει την εταιρεία που επιλέγει και η ανάπτυξη με   ξεχωριστά καταστήματα, αυξάνει το κύρος και την αξιοπιστία της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα δίνουμε τη δυνατότητα, ο πελάτης να γνωρίσει καλύτερα την εταιρεία και να την εμπιστευτεί” σημείωσε ο κ Γιώργος Κούβαρης Πρόεδρος του Δ.Σ της ΗΡΩΝ.

    Ο ανταγωνισμός ανεβαίνει, τα περιθώρια μειώνονται, έρχεται νέο κύμα συγκέντρωσης

    Η απόφαση ανάπτυξης ομώνυμου δικτύου της ΗΡΩΝ ήταν η απάντηση στην άνοδο του ανταγωνισμού που έφερε η είσοδος στην αγορά λιανικής των εταιρειών φυσικού αερίου, που επίσης αναπτύσσουν δικές τους αλυσίδες καταστημάτων.

    Έτσι καθώς το θερμόμετρο του ανταγωνισμού ανεβαίνει στην αγορά λιανικής ενέργειας,  τα περιθώρια κέρδους μειώνονται και εκτιμάται πως μόνο οι ισχυρότερες εταιρείες θα καταφέρουν να επιβιώσουν. Το κόστος απόκτησης νέων πελατών είναι υψηλό και οι κινήσεις στην αγορά αυτό είναι στρατηγικές και μακροπρόθεσμες.

    “Ένας νέος κύκλος συγκέντρωσης είναι αναπόφευκτος και δεν πιστεύω ότι μπορεί να παραμείνει μεσοπρόθεσμα στην αγορά εταιρείες που δεν είναι καθετοποιημένες από την παραγωγή ενέργειας μέχρι τη λιανική”, σημείωσε ο κ Γ. Κούβαρης.

    Υπενθυμίζεται ότι η  ΗΡΩΝ συγκαταλέγεται στους τρεις εγχώριους ομίλους  (οι άλλοι δύο είναι η Protergia της Μυτιληναίος και η Elpedison) οι οποίοι, εκτός από την προμήθεια, δραστηριοποιούνται και στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Διαθέτει δύο θερμοηλεκτρικές μονάδες παραγωγής ενέργειας με εγκατεστημένη ισχύ 147 MW και 435 MW (ΗΡΩΝ Ι & ΗΡΩΝ ΙΙ αντίστοιχα) στη Βοιωτία.



    ΣΧΟΛΙΑ