ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Αυτό είπε ο CEO της HelleniQ Energy, κ. Ανδρέας Σιάμισιης, ο οποίος σχολίασε επίσης την κυβέρνηση για την απόφασή της, προ μίας εβδομάδας, να επιβάλει για δεύτερη φορά έκτακτη εισφορά στα διυλιστήρια.
Ο κ. Σιάμισιης έκανε λόγο για «ανωμαλία» στην αγορά που έφερε η απόφαση αυτή, «τιμωρώντας» τις σωστές εταιρείες.
Επίσης, δείχνοντας προς την κυβέρνηση και απαιτώντας να λάβει μέτρα για την πάταξη του λαθρεμπορίου στα καύσιμα, επικαλέστηκε μετρήσεις τρίτων, λέγοντας ότι υπάρχει κλοπή σε διψήφιο ποσοστό.
«Έχουμε φτάσει στο σημείο να ανταγωνιζόμαστε πρατήρια που πουλάνε φθηνότερα από τα διυλιστήρια και το ξέρει αυτό η κυβέρνηση. Το 50% της δραστηριότητάς μας προέρχεται από το εξωτερικό και φορολογούμαστε υπέρμετρα. Τα νούμερά μας είναι μεγάλα, αλλά η κερδοφορία ανά λίτρο μικρή. Στα 13 δισ. ευρώ ο τζίρος, ενώ αν βάλουμε τους φόρους, γιατί είμαστε και εισπράκτορες, ανεβαίνει στα 20 δισ. ευρώ. Με τα κέρδη στα 478 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 50% έρχεται από το εξωτερικό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Και υπογράμμισε: «Εμείς και η Motor Oil προσθέτουμε αξία στην οικονομία. Εμείς και μόνο απασχολούμε 4,5 δισ. κεφάλαια».
Τέλος, σχετικά με την πράσινη μετάβαση, ο κ. Σιάμισιης είπε με νόημα «ας μη βιαστούμε να κλείσουμε κανένα διυλιστήριο».
Σχετικά με το μετοχολόγιο, ενδιαφέρον έχει η συμμετοχή του Ομίλου Mytilineos, αλλά και προσωπικά του ίδιου του επιχειρηματία, που ελέγχει το 1,35% του μετοχικού κεφαλαίου των ΕΛΠΕ, με 1 εκατ. κομμάτια να ανήκουν στον Ευάγγελο Μυτιληναίο και 3 εκατ. κομμάτια στη Metlen, όπως ονομάζεται πλέον ο Όμιλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Morgan Stanley για Metlen: Αγοράστε τη μετοχή – Δεν δικαιολογείται η υποαπόδοση της μετοχής φέτος
Ο Δημήτρης Δασκαλόπουλος «αποκαλύπτεται» – Μια συνομιλία περί τέχνης με την Ειρήνη Πάρη