ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Εκτελεστικός Διευθυντής του ICGB, Γιώργος Σάτλας, μίλησε στο 7ο έκδοση του Συνεδρίου Αυτοματισμού και Ψηφιοποίησης (Automation and Digitalisation Congress – AUTOMA), επισημαίνοντας τον ρόλο των σύγχρονων τεχνολογιών στη διασφάλιση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας.
“Το όραμά μας να προχωρήσουμε προς πλήρως μη επανδρωμένους σταθμούς είναι μια διαδικασία που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Ο ICGB συνεχίζει να διερευνά την ενσωμάτωση νέων έξυπνων τεχνολογιών για την υποστήριξη απομακρυσμένων λειτουργιών και τη βελτίωση της ανίχνευσης διαρροών”, σημείωσε ο ο κ. Σάτλας.
Όπως εξήγησε, η τεχνητή νοημοσύνη δεν έχει ακόμη ενσωματωθεί στα συστήματα του αγωγού, αλλά διερευνώνται λύσεις που βασίζονται στη νέα τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης για να καθοριστεί εάν και πώς μπορούν να ενισχύσουν τον ICGB.
“Όσο ευρύτερο είναι το φάσμα των τεχνολογιών, τόσο πιο ασφαλείς θα γίνονται οι λειτουργίες”, εκτίμησε ο κ. Σάτλας, συζητώντας την πιθανή υλοποίηση οπτικών συστημάτων χρησιμοποιώντας τεχνολογία λέιζερ.
Εντούτοις, ο καλύτερος τρόπος για να κατοχυρωθεί η ασφαλής και αποτελεσματική λειτουργία του αγωγού φυσικού αερίου είναι ο συνδυασμός προηγμένων τεχνολογιών και με ανθρώπινης τεχνογνωσίας.
“Στον ICGB, έχουμε δημιουργήσει μια ισχυρή ομάδα αφοσιωμένων επαγγελματιών. Αυτό έχει τεράστιο αντίκτυπο στην εξαιρετική απόδοσή μας μέχρι σήμερα, όσον αφορά μεγάλα ατυχήματα”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σάτλας.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ελένη Πατάκη: «Ο κόσμος γνωρίζει πόσο καλό κάνει το βιβλίο»
- Χάνονται 700 θέσεις εργασίας από απόσυρση 100 ρυμουλκών! – Ο παραλογισμός ενός ΠΔ που ευνόησε τους Τούρκους
- Ανατροπή στον ΣΚΑΙ από Αλαφούζο: Η «σφραγίδα» Ζούλα και οι φήμες για τον Τούρκο Ατζούν
- Schneider Electric: Στο 7% η ανάπτυξη εξοπλισμών για κτήρια το 2025