ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Με στόχο την μηνιαία καταμέτρηση του συνόλου των παροχών του έως τα τέλη Ιουλίου, ο ΔΕΔΗΕ πραγματοποιεί σήμερα, σε χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών από την έναρξη του προγράμματος, μηνιαία καταμέτρηση της κατανάλωσης ρεύματος για το 53% των παροχών, όπως ανακοίνωσε ο Διαχειριστής.
Αυτές οι παροχές αντιστοιχούν στο 73% της κατανάλωσης ενέργειας, ενώ εκτιμάται ότι στα τέλη Ιουνίου η μηνιαία καταμέτρηση θα ανέλθει στο 65%, αντιστοιχώντας στο 85% της συνολικής ενέργειας που καταναλώνεται, και έως τα τέλη Ιουλίου αναμένεται να έχει ενταχθεί το 100% των παροχών.
Όπως σημειώνει ο ΔΕΔΔΗΕ, έχουν προτεραιοποιηθεί και ενταχθεί σε μηνιαίο κύκλο μεγάλα αστικά και ημιαστικά κέντρα, όπως είναι η Αθήνα, ο Πειραιάς, ο Βόλος, η Ανατολική Θεσσαλονίκη, κ.λπ. Στην Αττική έχει, ήδη, ενταχθεί το 87% των παροχών που αντιστοιχεί στο 90% της καταναλισκόμενης ενέργειας της περιφέρειας.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρος Σκυλακάκης, ανέφερε: «Η μηνιαία καταμέτρηση της κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος συμπεριλαμβάνεται στις πρωτοβουλίες που προωθούμε στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τη μείωση του ενεργειακού κόστους των καταναλωτών.
Για τον σκοπό αυτό, ο ΔΕΔΔΗΕ υλοποιεί σχετικό πρόγραμμα, το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με τον περιορισμό των ρευματοκλοπών, αλλά και την καλύτερη δυνατότητα των καταναλωτών να διαχειρίζονται την ηλεκτρική τους κατανάλωση, να αποτελούν δύο από τα βασικά οφέλη του».
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ, Τάσος Μάνος, τόνισε ότι «ο ΔΕΔΔΗΕ, με κύριο γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πελατών του, στο πλαίσιο των υφιστάμενων προκλήσεων και της δυναμικής εξέλιξης της ελληνικής αγοράς ενέργειας, προχώρησε άμεσα στην ένταξη νέου ανθρώπινου δυναμικού για την εκτέλεση των εργασιών καταμέτρησης, προσαρμόζοντας ταυτόχρονα όλες τις υπόλοιπες εσωτερικές του διαδικασίες και λειτουργίες, αναβαθμίζοντας πληροφοριακά συστήματα και εξοπλισμό για την επίτευξη του στόχου».
Όπως επισημαίνει ο ΔΕΔΔΗΕ, τα οφέλη της μετάβασης στη μηνιαία καταμέτρηση είναι:
– Η ορθολογικότερη τιμολόγηση όλων των παροχών, καθώς η αποτίμηση της πραγματικής κατανάλωσης των πελατών πραγματοποιείται, πλέον, σε μηνιαία βάση.
– Η ευελιξία των προμηθευτών, καθώς γνωρίζοντας τη μηνιαία κατανάλωση θα έχουν τη δυνατότητα να τροποποιούν τα τιμολόγια, σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.
– Ο περιορισμός των ρευματοκλοπών, φαινόμενο που επιβαρύνει όλους τους συνεπείς πελάτες, καθώς ο μηνιαίος έλεγχος καθιστά ευκολότερο, για τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ και τις συνεργαζόμενες εργολαβικές εταιρείες του, τον εντοπισμό παραβατικών συμπεριφορών, ενώ παράλληλα λειτουργεί και αποτρεπτικά/ανασταλτικά για την εκδήλωση τέτοιου είδους συμπεριφορών.
Για την ταχύτερη υλοποίηση του προγράμματος μηνιαίας καταμέτρησης, ο ΔΕΔΔΗΕ χρησιμοποίησε πανελλαδικά κινητά τηλέφωνα που συνδέονται με πλατφόρμα πληροφοριακού συστήματος και καταχωρούν αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο τις λήψεις ανά περιοχή, παροχή και καταμετρητή.
Διαβάστε επίσης:
ΔΕΔΔΗΕ: Ταυτοποίηση μέσω κινητού για ξεκαθάρισμα της πελατειακής του βάσης
Αναστάσιος Μάνος (ΔΕΔΔΗΕ): Στα 2GW οι νέες συνδέσεις φέτος – Διπλάσιες επενδύσεις σε διασυνδέσεις
Κικίλιας: Διάνοιξη ζωνών από το ΥΠΕΝ, σε συνεργασία με Πυροσβεστική, ΑΔΜΗΕ και ΔΕΔΔΗΕ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπάιντεν: Η ομάδα του βρίσκεται σε στενή επικοινωνία με Γερμανούς αξιωματούχους μετά επίθεση στο Μαγδεμβούργου
- Αλβανία: Ο Ράμα κλείνει το TikTok μετά τη δολοφονία ενός εφήβου
- Allou! Fun Park: Η απάντηση για το σφράγισμα της επιχείρησης με απόφαση του δήμου Νίκαιας – Ρέντη
- Γάζα: «Πιο κοντά από ποτέ» μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός, σύμφωνα με τη Χαμάς