ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με τη διαχείριση του ενεργειακού κόστους και της αύξησης των πρώτων υλών να αποτελούν μία δύσκολη εξίσωση, η Nestle Ελλάς με προωθητικές ενέργειες συγκρατεί την πτώση της κατανάλωσης του καφέ.
Παράλληλα προχωρά σε νέο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 3 εκατ. ευρώ χτίζοντας άμυνες απέναντι στις νέες προκλήσεις που ακολούθησαν την κρίση της πανδημίας.
Στην κατεύθυνση αυτή, όπως εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Nestle Ελλάς, Νίκος Εμμανουηλίδης στο περιθώριο της χθεσινής παρουσίασης για τις περιβαλλοντικές δράσεις της εταιρείας, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη η κατασκευή νέων αποθηκευτικών χώρων όπου θα φυλάσσονται ως 2.000 τόνοι καφέ.
Η συγκεκριμένη επένδυση ύψους 2 εκατ. ευρώ αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023 και σε δεύτερη φάση αναμένεται να μπουν σε αυτή νέα ρομποτικά συστήματα.
Ταυτόχρονα, μέσα στο 2023 η εταιρεία προχωρά στη δημιουργία φωτοβολταϊκού πάρκου με στόχο να αξιοποιήσει περαιτέρω εναλλακτικές πηγές ενέργειας, σε μια επένδυση ύψους 1 εκατ. ευρώ.
Επιπλέον η εταιρεία επένδυσε σε δύο σύγχρονα ρομποτικά συστήματα που δίνουν ευελιξία στη διαδικασία συσκευασίας, ένα για τον Λουμίδη, που λειτουργεί εδώ και τρία χρόνια, και ένα για τον Nescafé, που έχει ολοκληρωθεί εδώ και 1,5 χρόνο, συνολικού προϋπολογισμού 700.000 ευρώ, τα οποία καλύπτουν 100% τις ανάγκες της εταιρείας.
Συνολικά η Nestle την τελευταία δεκαετία έχει κάνει πάνω από 28 εκατ. ευρώ επενδύσεις στο εργοστάσιο των Οινοφύτων, όπως τόνισε ο κ. Αρβανιτίδης με τελευταία μεγάλη επένδυση τις νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις καβουρδίσματος ελληνικού καφέ συνολικού ύψους 8,5 εκατ. ευρώ προ τετραετίας.
Χαμηλότερες από τον μέσο όρο οι ανατιμήσεις
Η εταιρεία, που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της χώρας, με εμπορική και παραγωγική παρουσία στην Ελλάδα, συγκρατεί τις ανατιμήσεις σε χαμηλότερο επίπεδο από τον μέσο όρο των ανατιμήσεων στην αγορά. Όπως είπε ο κ. Εμμανουηλίδης, ο καφές, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen έχει αυξηθεί κατά 4% και η Nestle έχει κάνει ανατιμήσεις κατά μέσο όρο 3%.
Στις ανατιμήσεις συμπεριλαμβάνεται και στο κόστος προώθησης προκειμένου να μην μειωθούν οι όγκοι κατανάλωσης. Πάντως μέχρι δεν υπάρχει κάμψη της κατανάλωσης καφέ, αλλά διαφοροποίηση του καναλιού των πωλήσεων.
«Είδαμε μετατόπιση της κατανάλωσης προς τα σούπερ μάρκετ στη διάρκεια της πανδημίας, ενώ με το άνοιγμα της αγοράς μέρος της κατανάλωσης μεταφέρθηκε στο out of home. Σε ό,τι αφορά το θέμα επάρκειας, προς το παρόν βλέπουμε μόνο την αύξηση κόστους, χωρίς ωστόσο να έχουμε δει κάποιες ελλείψεις στον καφέ» υπογράμμισε ο επικεφαλής της Nestle Ελλάς.
Καφές Made in Greece στην Ιαπωνία
Η εταιρεία leader στην εγχώρια αγορά καφέ με όγκους έχει το 57% της αγοράς στη λιανική και 10% τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Θεωρούμαστε ειδικοί στον καφέ κάτι που ενισχύει τη θέση μας στο οικοσύστημα της εταιρείας σημείωσε ο κ. Εμμανουηλίδης. Στην ίδια κατεύθυνση η ενίσχυση της εξωστρέφειας αποτελεί μια από τις βασικές επιδιώξεις της Nestle Ελλάς.
Η εταιρεία εξάγει το 9% – 10% της παραγωγής του ελληνικού καφέ -ο Roastelier, που ξεκίνησε να παράγεται στην Ελλάδα το 2021, είναι μεταξύ των προϊόντων που εξάγονται και φτάνει μέχρι την Ιαπωνία.
Αναφορικά με την τάση της κατανάλωσης στις κατηγορίες του καφέ επισημάνθηκε υπάρχει η τάση για την κάψουλα, καθώς ο καταναλωτής έμαθε να ζητά στο σπίτι γεύσεις κοντά στα όσα έχει ως εμπειρία έξω αναφορικά με τον ελληνικό καφέ αποτελεί μια σταθερή κατηγορία.
Διαβάστε επίσης:
Nestlé Ελλάς (ΚΟΡΠΗ): Ορθή διαχείριση και προστασία των υδάτινων πόρων στο εργοστάσιο στη Βόνιτσα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΑΔΕ: Σημαντική μείωση του κενού ΦΠΑ στην Ελλάδα
- Στο Ταμείο Ανάκαμψης η διενέργεια προληπτικών ελέγχων για σοβαρά γενετικά νοσήματα
- Γαλλία: Επιβεβαιώθηκε η ετυμηγορία για Σαρκοζί – Θα φοράει ηλεκτρονικό βραχιολάκι για ένα χρόνο
- Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: €500.000 σε 30 πρωτοετείς φοιτητές με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες