ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως ήταν αναμενόμενο, οι επενδυτές ρώτησαν τον Musk πώς σχεδιάζει η εταιρεία να ξοδέψει τα χρήματά της τα επόμενα χρόνια, αλλά και τις προβλέψεις του για τις παγκόσμιες οικονομικές προοπτικές.
Ο Musk, αστειευόμενος ανέφερε πως «το να κάνουμε μακροοικονομικές προβλέψεις είναι μια συνταγή για την καταστροφή». Ωστόσο, εκτίμησε πως έχουμε περάσει την κορύφωση του πληθωρισμού και πως θα δούμε μια σχετικά ήπια ύφεση που θα διαρκέσει περίπου 18 μήνες.
Όπως εξήγησε, στηρίζει την ανάλυσή του στις τιμές των εμπορευμάτων που καλείται να πληρώσει η Tesla για υλικά που χρειάζεται για την κατασκευή των ηλεκτρικών οχημάτων.
Αναφορικά με το πως η Tesla σχεδιάζει να επενδύσει τα κεφάλαιά της τα επόμενα έτη, ο Musk απάντησε πως η εταιρεία θα αυξήσει κατά κύριο λόγο τις κεφαλαιουχικές της δαπάνες και τις δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης.
Πρόσθεσε μάλιστα πως είναι δυνατή «ένα είδος αγοράς μετοχών», ανάλογα με τη μελλοντική ταμειακή ροή της Tesla. Αν η μελλοντική ταμειακή ροή της Tesla φαίνεται σταθερή και ο κόσμος είναι «σχετικά σταθερός», τότε «είναι στο τραπέζι μια επαναγορά μετοχών», ανέφερε.
Ο Musk ανέφερε πως η Tesla στοχεύει να παράγει 20 εκατομμύρια οχήματα ετησίως έως το 2030. Για τον στόχο αυτό, ανέφερε πως θα χρειαστούν περίπου δώδεκα εργοστάσια, με κάθε ένα από αυτά να παράγει 1,5 εκατομμύρια έως 2 εκατομμύρια μονάδες ετησίως.
Σήμερα, η Tesla λειτουργεί έξι εργοστάσια συναρμολόγησης οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Παράγει επίσης μπαταρίες στο εργοστάσιο της στο Sparks της Νεβάδα, το οποίο λειτουργεί από κοινού με την Panasonic. Όπως ανέφερε ο Musk, ελπίζει να ανακοινώσει μια τοποθεσία για ένα νέο εργοστάσιο αργότερα φέτος.
Διαβάστε επίσης:
Κύπρος: Δεν επιβεβαιώνεται η ύπαρξη κοιτάσματος αερίου στο τεμάχιο “6”
Lamda Development: Ανακοίνωσε την απόκτηση της McArthurGlen Ηellas – Στα 40 εκ. ευρώ το τίμημα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Wood & Company για Aegean Airlines: Αναβάθμιση σε αγορά για τη μετοχή – Οι λόγοι πίσω από την αλλαγή στάσης
- Λαβρόφ: Συμφωνούμε με τη διακήρυξη των G20 για την ανάγκη επίλυσης της σύγκρουσης στην Ουκρανία
- Η WIMA υποστηρίζει το 3ο συνέδριο CSN ICT: Navigating the Future with AI-Powered Maritime Technologies
- Michael Kors: Σε δύσκολη θέση ο οίκος πολυτελείας μετά το ναυάγιο του deal $8,5 δισ. με την Coach