Η Tesla  σχεδιάζει να παρουσιάσει για πρώτη φορά το «ρομποταξί» (Robotaxi) της τον ερχόμενο Αύγουστο, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία παλεύει να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις που δημιουργούν οι αδύναμες πωλήσεις της και ο σκληρός ανταγωνισμός από τα φθηνά κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Έλον Μασκ ανάρτησε την Παρασκευή στο X ότι το robotaxi της Tesla θα παρουσιαστεί στις 8 Αυγούστου.

1

Οι μετοχές της Tesla, η οποία είχε κλείσει την Παρασκευή με απώλειες της τάξης του 3,6%, βρέθηκαν να ενισχύονται έως και 5,1% στις ηλεκτρονικές συναλλαγές μετά το κλείσιμο της αγοράς, με αφορμή την ανακοίνωση του Μασκ.

Η μετοχή της Tesla έχει υποχωρήσει 34% φέτος μέχρι το κλείσιμο της Παρασκευής. Μάλιστα, ο Μασκ με την πτώση της Παρασκευής έχασε τον «τίτλο» του «τρίτου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο» από τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ της Meta Platforms.

Το Robotaxi είναι ένα πλήρως αυτόνομο όχημα, που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2019, και αποτελεί εδώ και πολύ καιρό το κλειδί για την υψηλή αποτίμηση της Tesla. Τις τελευταίες εβδομάδες, η Tesla παρουσίασε την πιο πρόσφατη έκδοση του λογισμικού υποστήριξης οδηγού (FSD – Full Self-Driving) στους καταναλωτές.

Η εταιρεία είπε ότι μεταξύ των οχημάτων επόμενης γενιάς που θα παράγει θα περιλαμβάνεται τόσο ένα φθηνότερο αυτοκίνητο όσο και ένα αποκλειστικό robotaxi.  Αν και μέχρι στιγμής δεν έχει αποκαλύψει τίποτα από τα δύο, το tweet του Μασκ δείχνει ότι το robotaxi έχει προτεραιότητα έναντι του φθηνότερου αυτοκινήτου, αν και και τα δύο θα σχεδιαστούν στην ίδια πλατφόρμα.

Το Reuters ανέφερε νωρίτερα την Παρασκευή ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είχε ακυρώσει τα σχέδια για το λιγότερο ακριβό όχημα και έστρεψε περισσότερους πόρους στην προσπάθεια να φέρει στην αγορά το robotaxi. Ο Μασκ απάντησε λέγοντας «Το Reuters λέει ψέματα», χωρίς να δώσει λεπτομέρειες.

Η Tesla παρήγαγε 46.561 περισσότερα οχήματα από αυτά που παρέδωσε στο πρώτο τρίμηνο, γεγονός που την ανάγκασε να μειώσει τις τιμές . Οι Αμερικανοί καταναλωτές έχουν απομακρυνθεί από τα πιο ακριβά EVs, προτιμώντας υβριδικά μοντέλα, αναγκάζοντας πολλούς κατασκευαστές αυτοκινήτων να ξανασκεφτούν τις πιέσεις για πιο πολλά ηλεκτρικά οχήματα στους στόλους τους.

Οι εντυπωσιακές ανακοινώσεις νέων προϊόντων από τον Έλον Μασκ ήταν πάντα ένα βασικό μέρος της ικανότητας της Tesla να κεντρίζει τον ενθουσιασμό μεταξύ των πελατών και των επενδυτών χωρίς να ξοδεύει σε παραδοσιακή διαφήμιση. Ωστόσο δεν λειτουργούν, πάντα, όλα σωστά: Αν και η εταιρεία παρουσίασε το Cybertruck με τεράστιες φανφάρες τον Νοέμβριο του 2019, η παραγωγή καθυστέρησε για χρόνια και η άνοδος αυτού του οχήματος ήταν αργή.

Διαβάστε επίσης

Elon Musk: Η Tesla θα παρουσιάσει το «Robotaxi» στις 8 Αυγούστου

Υπ. Παιδείας: Δύο προσθήκες και μια μετονομασία τμήματος στα Επιστημονικά Πεδία για τις εισαγωγές σε ΑΕΙ

Άδωνις Γεωργιάδης: Στην Ελλάδα οι Αριστεροί ήταν πάνω στα τρακτέρ και στην Ευρώπη έκοβαν τα λεφτά στους αγρότες