Πέρασε ένας χρόνος από την εξαγορά του Twitter από τον Έλον Μασκ, ο οποίος στη συνέχεια το έκανε Χ, ενώ σήμερα δηλώνει ότι βλέπει το YouTube και το LinkedIn ως μελλοντικούς ανταγωνιστές, επιδιώκοντας παράλληλα νέες επιχειρηματικές γραμμές.

Ο ιδιοκτήτης  του Χ, Έλον Μασκ και η Διευθύνουσα Σύμβουλος, Λίντα Γιακαρίνο, κάλεσαν τις δύο τοποθεσίες κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης όλων των εταιρειών την Πέμπτη για να τιμήσουν έναν χρόνο από την εξαγορά της Twitter.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το δίδυμο αναφέρθηκε στις φιλοδοξίες να δημιουργήσει μια ενσύρματη υπηρεσία ειδήσεων με την ονομασία XWire, η οποία θα συναγωνιζόταν το PR Newswire της Cision, αλλά και τις πλατφόρμες YouTube και LinkedIn, των Google και Microsoft.

Στο συγκεκριμένο event,  ήταν η πρώτη φορά που Μασκ και Γιακαρίνο μίλησαν μαζί σε ολόκληρη την εταιρεία.

Τα στελέχη συζήτησαν επίσης τις φιλοδοξίες στο θέμα των πληρωμών του X κατά τη διάρκεια της συνομιλίας με το προσωπικό, ενώ σε εσωτερικό σημείωμα που τους εστάλη, αναφέρεται ότι τα χρηματοοικονομικά εργαλεία θα «δώσουν σε ανθρώπους και επιχειρήσεις περισσότερες ευκαιρίες».

Όμως, δεν έγινε σαφές το πώς θα μοιάζουν οι ανταγωνιστές του X YouTube, LinkedIn και PR Newswire, καθώς τα στελέχη παρείχαν ελάχιστες λεπτομέρειες.

Υπενθυμίζεται ότι η Yaccarino προσελήφθη ως Διευθύνουσα Σύμβουλος του X τον Μάιο, ενώ έφυγε από την NBCUniversal, όπου ήταν υπεύθυνη για τη διαφήμιση και τις συνεργασίες.

Από την άλλη, ο Μασκ, ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου, έκλεισε μια συμφωνία 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να κάνει ιδιωτικό το Twitter στις 27 Οκτωβρίου, πριν από έναν χρόνο.

Γρήγορα απέλυσε τα περισσότερα στελέχη της πλατφόρμας, ενώ ώθησε σε παραίτηση ένα μεγάλο μέρος του προσωπικού.

Παράλληλα, οι διαφημιστές “εγκατέλειψαν” την πλατφόρμα και έχουν δείξει απροθυμία να επιστρέψουν.

Ωστόσο, τόσο ο Musk όσο και ο Yaccarino έχουν διαφημίσει ρεκόρ χρόνου που δαπανάται στην πλατφόρμα και μετρούν 500 εκατομμύρια χρήστες – αν και σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις τρίτων, υπάρχουν λιγότεροι άνθρωποι που συνδέονται τώρα, από την ίδια περίοδο πέρσι.

Ενώ η Yaccarino έχει επικεντρωθεί στις σχέσεις με τους διαφημιστές, ο Musk έχει επικεντρωθεί στην αναθεώρηση του προϊόντος, προβάλλοντας συνδρομές premium, αλλάζοντας την έννοια της «επαλήθευσης» λογαριασμού και βασιζόμενος σε ένα σύστημα ελέγχου γεγονότων που προέρχεται από το πλήθος, το οποίο ονομάζεται Community Notes.

Στο κοινό εσωτερικό υπόμνημα που εστάλη στο προσωπικό του X, το οποίο επικαλείται το Bloomberg, οι Musk και Yaccarino δήλωσαν ότι η εταιρεία είναι «τώρα σε θέση ανάπτυξης».

Aνέφεραν μάλιστα «καινοτομία μιας δεκαετίας σε μόλις 12 μήνες» στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Χ.

Διαβάστε επίσης: 

Sanofi: Ιστορική βουτιά 35ετίας για τη μετοχή – Τι «ενόχλησε» τους traders

IAG: Κέρδη-ρεκόρ για τη μητρική της British Airways – Άλμα 4,3% για τη μετοχή

Air France-KLM: Άλμα κερδών 31% στο τρίτο τρίμηνο