ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην 4σέλιδη επιστολή που απέστειλε το αρμόδιο τμήμα της Επιτροπής που έχει περιέλθει σε γνώση του mononews.gr, η Επιτροπή ζητά από τον ΕΛΟΜΑΣ μέσα σε 20 ημέρες να απαντήσει σε μια σειρά από ερωτήματα και να προσκομίσει τα απαραίτητα στοιχεία.
Ειδικότερα, η Επιτροπή καλεί τον ΕΛΟΜΑΣ να προσδιορίσει μεταξύ άλλων το αντικείμενο των δραστηριοτήτων του, τον τρόπο λειτουργίας του και τα όργανα διαβούλευσης ή/και λήψης αποφάσεων στο πλαίσιο αυτό, να προσκομίσει το καταστατικό και τον εσωτερικό κανονισμό του από το 2003 μέχρι και σήμερα καθώς και τις συμμετέχουσες εταιρείες μέλη του, να περιγράψει τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων μεταξύ του ΕΛΟΜΑΣ και των προμηθευτών των μελών του και εάν αυτή έχει διαφοροποιηθεί διαχρονικά.
Επιπλέον, τον καλεί να διευκρινίσει εάν έχει αποβάλει επιχείρηση μέλος και εάν ναι να προσκομίσει μεταξύ άλλων αντίγραφα των σχετικών αποφάσεων των αρμόδιων οργάνων του ομίλου και τους λόγους. Ειδική αναφορά γίνεται στο πρόγραμμα «Προμηθευτής σε Δυσμένεια», το οποίο εφαρμόζεται στο πλαίσιο λειτουργίας του ομίλου, με την Επιτροπή να ζητά μεταξύ άλλων αντίγραφα από το αντικείμενο του προγράμματος και τους όρους και τις προϋποθέσεις εφαρμογής του καθώς και τυχόν επιπτώσεις από τη μη τήρηση των όρων του.
Επιπρόσθετα, ζητείται από τον ΕΛΟΜΑΣ να προσκομίσει λίστα με τους προμηθευτές, με τους οποίους έχει τυχόν διακοπεί η συνεργασία κατ’ επιλογή του τελευταίου και τον ακριβή λόγο διακοπής της συνεργασίας αλλά και να προσκομίσει επίσης τις πωλήσεις των μελών του ΕΛΟΜΑΣ σε αξία. Η Επιτροπή ζητά εντός των 20 ημερών να υποβάλλει ο ΕΛΟΜΑΣ αιτιολογημένη αίτηση για τα στοιχεία των απαντήσεών του που επιθυμεί να χαρακτηριστούν ως απόρρητα καθώς και τη μη εμπιστευτική εκδοχή της απάντησής του.
Who is Who
Ο ΕΛΟΜΑΣ είναι ο μεγαλύτερος Ελληνικός Όμιλος Αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ. Ξεκίνησε το 1994 μετά από πρωτοβουλία του Νίκου Σκουλά, που πρώτος οραματίστηκε τη δημιουργία ενός αμιγώς ελληνικού ομίλου στο χώρο του λιανεμπορίου. Αρχικά, 5 μεσαίες Αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ ενώθηκαν σε μια στρατηγική συμμαχία, με κύριους στόχους τη θωράκιση και την ανάπτυξη των μελών του Ομίλου απέναντι στις μεγάλες αλυσίδες και στον επερχόμενο ξένο ανταγωνισμό, αλλά και την ταυτόχρονη στήριξη της ελληνικής παραγωγής και του Έλληνα καταναλωτή.
Με την πάροδο του χρόνου, μέσα από την καλύτερη οργάνωση, τον εκσυγχρονισμό δομών, διαδικασιών και συστημάτων, αλλά και με σταθερή συνεταιριστική αντίληψη, προσέλκυσε νέα μέλη και εξελίχθηκε σε ένα μεγάλο ελληνικό όμιλο με ενεργητικό ρόλο στο λιανεμπόριο. Σήμερα ο ΕΛΟΜΑΣ αριθμεί 20 μέλη – Ελληνικές Αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ, οι οποίες αθροιστικά διαθέτουν 690 καταστήματα, σε όλη την Ελλάδα.
Τα μέλη του ΕΛΟΜΑ: ΣΥΝΚΑ, Δήμητρα Μarkets – Markato, Γουντσίδης, ΥΠΕΡαγορά, Ανδρικόπουλος, Παπαγεωργίου, Αφροτική, Γέγος, Αγγελής, Ξένος, Τερζής, Μουργή, Χαρα, Πτολεμαϊς, Συμεωνίδης, Πριτσουλή, Ελληνικά market, Ρουμελιώτης, Kosmoplus και Υπερ Γρηγοριάδης.
Διαβάστε επίσης:
Επιτροπή Ανταγωνισμού: Υπό συνεχή παρακολούθηση τα σούπερ μάρκετ – Ειδική Task Force
Σούπερ μάρκετ: Έντονες «ζυμώσεις» στο παρασκήνιο για νέα deals – Όλες οι πληροφορίες για ΑΒ Βασιλόπουλο, Μασούτη, Κρητικό και Bazaar
Σούπερ μάρκετ: Στην τελική ευθεία η εξαγορά των «Δήμητρα Μάρκετ» από τον ΣΥΝΚΑ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα