Η SurPrice Car Rentals είναι μια ελληνόκτητη εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων, που δραστηριοποιείται κυρίως στον τομέα του B2B, με πάνω από 10 χρόνια παρουσίας στην αγορά, έχοντας ξεκινήσει ήδη από το 2009 από τους αδελφούς Πασπαλάκη.

Είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο brand το οποίο αυτή την στιγμή δραστηριοποιείται σε 33 χώρες παγκοσμίως, με ισχυρή παρουσία στη Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, ενώ πριν από λίγους μήνες ανοίχτηκε και στην αγορά του Κατάρ.

Η Elodie Seropian, Υπεύθυνη Ανάπτυξης Διεθνούς Δικτύου της SurPrice, μίλησε στο mononews.gr για την ισχυρή παρουσία της εταιρείας στον κλάδο της ενοικίασης αυτοκινήτων, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις προοπτικές ανάπτυξης αλλά και στους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας. Επίσης κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο εγχείρημα με την «Φλόγα» για την υποστήριξη παιδιών με καρκίνο.

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη της Elodie Seropian στο mononews.gr

Εξηγήστε μας τι είναι η SurPrice Car Rentals και σε ποιους τομείς διαφοροποιείται από άλλες παρόμοιες εταιρείες του κλάδου; Γιατί ένας πελάτης να απευθυνθεί σε εσάς;

Η SurPrice Car Rentals είναι μια εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων που ιδρύθηκε πριν από 15 χρόνια. Παρόλο που λειτουργούμε κυρίως μέσω francise, έχουμε επίσης εταιρικές τοποθεσίες. Η έδρα μας λειτουργεί ως σημείο επικοινωνίας και υποστήριξης και για τα δύο επιχειρηματικά μας μοντέλα στις χώρες που δραστηριοποιούμαστε αλλά και για τους συνεργάτες και τους πελάτες μας.

Η SurPrice Car Rentals είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο και βραβευμένο brand, τόσο στον τομέα της αναψυχής όσο και στον επιχειρηματικό τομέα. Η τεχνολογία και η ευελιξία αποτελούν βασικές αξίες για την παροχή προϊόντων και υπηρεσιών στους πελάτες μας.

Σε ποιες χώρες δραστηριοποιείται σήμερα η SurPrice Car Rentals και πού σκοπεύετε να επεκταθείτε στο μέλλον; Ποιες χώρες αποτελούν την καλύτερη αγορά για την SurPrice μέχρι σήμερα;

Η SurPrice Car Rentals δραστηριοποιείται σε 33 χώρες παγκοσμίως, με ισχυρή παρουσία στη Δυτική και Ανατολική Ευρώπη. Εστιάζουμε στην ενίσχυση του brand στη Βόρεια Αμερική, όπου ήδη δραστηριοποιούμαστε στον Καναδά και τη Φλόριντα, στοχεύοντας παράλληλα στη συνέχιση της επέκτασης όπου πιστεύουμε ότι υπάρχει ισχυρή ζήτηση, όπως η Ισπανία ή το Ηνωμένο Βασίλειο.

Το δίκτυό μας στη Μέση Ανατολή αναπτύσσεται με το άνοιγμα στην αγορά του Κατάρ πριν από μερικούς μήνες. Ως ελληνική εταιρεία, το κλειδί για εμάς είναι η εγχώρια αγορά αλλά και άλλες μεσογειακές χώρες όπου επίσης το δίκτυό μας είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένο.

Η SurPrice έχει ιδιαίτερα ισχυρή παρουσία στον τομέα B2B. Ποια είναι η θέση της SurPrice στην παγκόσμια αγορά και ποιοι είναι οι συνεργάτες σας;

Η SurPrice Car Rentals είναι ένα από τα λίγα παγκόσμια brands που επεκτείνονται με ένα μοντέλο franchise. Είμαστε μια ισχυρή εταιρεία στον κλάδο και το όραμά μας υποστηρίζεται μέσω των συνεργασιών μας.

Μέρος των συνεργατών μας είναι μεσίτες και διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία, όπως η Expedia, η Booking, η Priceline, η TUI και η Cartrawler. Ορισμένες από αυτές τις εταιρείες τροφοδοτούν το τμήμα ενοικίασης αυτοκινήτων σε δίκτυα αεροπορικών εταιρειών, όπως η EasyJet, η Ryanair, η Wizzair, η Emirates ή η KLM, όπου και αναφέρονται οι τοποθεσίες μας.

Σήμερα, η SurPrice Car Rentals συνεργάζεται με όλα τα διαδικτυακά κανάλια και εξυπηρετεί ειδικές παγκόσμιες εμπορικές συμφωνίες. Μπορείτε επίσης να κάνετε κράτηση μέσα από φορείς συγκέντρωσης πληροφοριών, όπως το Skyscanner ή το Check 24.

Η συνεργασία με ταξιδιωτικά πρακτορεία, όπως η Heliades ή η All Tours, και τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία είναι σημαντική για εμάς, οπότε επεκτείνουμε επίσης τις συνεργασίες μας μέσω συστημάτων GDS.

Μπορείτε να μας μιλήσετε για το πρόγραμμα CSR που υλοποιείτε;

Η SurPrice Car Rentals υποστηρίζει τη «Φλόγα», μια ένωση που δημιουργήθηκε από γονείς παιδιών που πάσχουν από καρκίνο. Μέρος των κερδών που προκύπτει από συγκεκριμένες κρατήσεις για ενοικίαση στην Ελλάδα, δωρίζονται στο σωματείο.

Αυτή η πρωτοβουλία έτυχε πολύ καλής υποδοχής από τους πελάτες μας και τώρα βρισκόμαστε στη διαδικασία ανάπτυξης αυτού του προγράμματος και στο υπόλοιπο δίκτυό μας.

Ποιο είναι το ιδανικό προφίλ των μελών του δικτύου franchise της SurPrice;

Όσον αφορά το προφίλ, η εμπειρία στην ενοικίαση αυτοκινήτου δεν είναι υποχρεωτική. Εκτός από τη συνεχή εκπαίδευση που παρέχουμε, η ομάδα στα κεντρικά γραφεία καθοδηγεί και υποστηρίζει κάθε franchisee για να κάνει αυτή τη συνεργασία επιτυχημένη.

Αυτό που αποτελεί θεμελιώδη αρχή είναι η δέσμευση στο brand και η παροχή καλής εξυπηρέτησης πελατών, με διάθεση να αναπτυχθούμε και να κερδίσουμε μερίδιο αγοράς.

Τα προηγούμενα χρόνια ήταν πολύ δύσκολα για ολόκληρο τον κόσμο λόγω της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης (Covid-19), η οποία επηρέασε πολλούς τομείς της αγοράς. Η κρίση της Covid-19 «έπληξε» καθόλου την εταιρεία; Και αν ναι, πώς καταφέρατε να ανταποκριθείτε;

Φυσικά, αυτή η κρίση επηρέασε ολόκληρη τη βιομηχανία ενοικίασης αυτοκινήτων. Η SurPrice Car Rentals ενήργησε γρήγορα και επέστρεψε πιο δυνατή.

Συνεργαστήκαμε στενά με τους franchisees μας για να βρούμε λύσεις και επικεντρωθήκαμε στη βελτίωση της υποστήριξης που παρέχεται στο δίκτυο. Δημιουργήσαμε νέα τμήματα και συνεχίσαμε να προσαρμόζουμε τον οργανισμό μας για να παραμείνουμε στην κορυφή των πραγμάτων.

Η υποστήριξη των franchisees και των πελατών μας ήταν και εξακολουθεί να είναι προτεραιότητά μας. Τα αποτελέσματα είναι παραπάνω από αισιόδοξα, καθώς η SurPrice Car Rentals έχει ήδη ξεπεράσει τον όγκο κρατήσεων και τον κύκλο εργασιών του 2019.

Πού βλέπετε τη SurPrice στο μέλλον, σε 5 χρόνια για παράδειγμα; Τι είναι αυτό που θα κάνει τη SurPrice να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο τα επόμενα χρόνια;

Ο στόχος σε 5 χρόνια είναι η SurPrice Car Rentals να έχει σημαντικό μερίδιο αγοράς στις χώρες που δραστηριοποιούμαστε. Εστιάζουμε στην τεχνολογία και τις ανάγκες των πελατών και για το σκοπό αυτό εργαζόμαστε για την κυκλοφορία διαφορετικών προϊόντων γύρω από την ενοικίαση αυτοκινήτων.

Συνεχίζουμε να προσθέτουμε νέους συνεργάτες στο χαρτοφυλάκιό μας για να εγγυηθούμε την ανάπτυξη του franchise μας και ταυτόχρονα ενισχύουμε το τμήμα B2C με την εφαρμογή, μεταξύ άλλων, προγράμματος πίστης.