«Στα επόμενα πέντε χρόνια, προσδοκούμε να είμαστε το επιτυχημένο case study στον τομέα της ελληνικής βιομηχανίας». Με αυτόν τον τρόπο ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, γνωστής από το brand Βίκος, περιέγραψε πού στοχεύει η εταιρεία με την υλοποίηση επενδυτικού προγράμματος ύψους 100 εκατ. ευρώ στην επόμενη πενταετία. Επενδύσεις, που εστιάζουν στην καινοτομία, στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της παραγωγής ώστε η εταιρεία, που αποτελεί τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμφιάλωσης στη χώρα να γεφυρώσει το χάσμα με τις πολυεθνικές που σήμερα διατηρούν την πρωτοκαθεδρία, όπως επισημάνθηκε χθες από τη διοίκηση της εταιρείας κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης.

«Συμπληρώνουμε 33 χρόνια από τότε που ξεκινήσαμε και φτάσαμε σήμερα να είμαστε η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία πίσω από έναν πολυεθνικό όμιλο και να έχουμε την πρώτη θέση στην αγορά εμφιαλωμένου νερού» σημείωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος κ. Πέτρος Σεπετάς.

Σημαντικά κεφάλαια από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης

Σημαντικό μέρος από τα κεφάλαια που θα απαιτηθούν για την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα προέλθουν από τη χρηματοδότηση που εξασφάλισε από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με την στήριξη της Eurobank.

Οι πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης θα καλύψουν το 50% της συνολικής επένδυσης, που ανέρχεται σε 62,82 εκατ. ευρώ, δηλαδή τα 31,4 εκατ. ευρώ, το 30% (18 εκατ. ευρώ) θα καλυφθεί μέσω δανείου της Eurobank και το 20% από ίδια κεφάλαια.

Το συγκεκριμένο επενδυτικό πλάνο αφορά στην τριετία και με τις επενδύσεις που έχουν προγραμματιστεί για τα υπόλοιπα δύο έτη και οι οποίες θα καλυφθούν από ίδια κεφάλαια, ανεβάζουν τις συνολικές επενδύσεις σε 100 εκατ. ευρώ.

Οι επενδύσεις θα γίνουν και στα τρία εργοστάσια που έχει η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων στη περιφέρεια της Ηπείρου και εστιάζονται στις κτιριακές υποδομές, στην τεχνολογία και ψηφιοποίηση, στην παραγωγή και στη βιωσιμότητα. Ειδικότερα:

– Προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής τόσο για προϊόντα όσο και για προπλάσματα και πώματα

– Αναβάθμιση υφιστάμενων γραμμών και του Παρασκευαστηρίου με προσθήκη νέων λειτουργιών και αυτοματισμών, υποστηρίζοντας το ΙΙΟT

– Επέκταση κτηριακών υποδομών (γραφεία, αποθηκευτικοί χώροι)

– Έργα εξοικονόμησης ενέργειας που περιλαμβάνουν την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ και την αντικατάσταση λαμπτήρων με LED για τη μείωση του ενεργειακού κόστους

– Έργα ψηφιακού μετασχηματισμού: μετάβαση σε cloud ERP σε τηλεφωνία μέσω διαδικτύου, και σε συστήματα διαχείρισης πελατών CRM και εργαζομένων

– Έργα υποστήριξης logistics που έχουν στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση των οχημάτων μέσω του ελέγχου των χιλιομέτρων και των καταναλώσεων καυσίμου.

Μεγάλη έμφαση δίνεται και στις κτιριακές υποδομές και εντός τους έτους αναμένεται να ολοκληρωθεί κτιριακή επέκταση στο παρασκευαστήριο για τα αναψυκτικά με τη δημιουργία συνολικά 20.000 τμ. σε αποθηκευτικούς χώρους.

Εξειδικεύοντας το επενδυτικό πλάνο ο κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς ανέφερε ότι μεγάλο μέρος των επενδύσεων (28 εκατ. ευρώ) θα κατευθυνθούν για τη στήριξη του δικτύου των πελατών, 4 εκατ. ευρώ σε ιδιόκτητο στόλο φορτηγών, 5 εκατ. ευρώ σε τεχνολογικό εξοπλισμό και συστήματα και ένα μεγάλο μέρος προορίζεται για ένα επικοινωνία και προώθηση προϊόντων.

Στα 120 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις

Το 2023 η εταιρεία πέτυχε πωλήσεις ύψους 120 εκατ. ευρώ καταγράφοντας μια αύξηση της τάξης του 14% και σε ανάλογη πορεία στοχεύει και φέτος.

Εκτός από την αγορά του εμφιαλωμένου νερού, όπου είναι ένας εκ των βασικών παικτών στην αγορά, η εταιρεία στοχεύει να διευρύνει το αποτύπωμά της και στην αγορά των αναψυκτικών.

Ήδη έχει χτίσει θέση στην αγορά των αναψυκτικών με το δυνατό της «χαρτί» να είναι η Βίκος Pink Grapefruit που δύο χρόνια μετά το λανσάρισμά της το μερίδιό της έφτασε στο 22% το 2023.

Διαβάστε επίσης

Πλαίσιο: Τζίρος 470 εκατ. ευρώ με ώθηση από τις λευκές συσκευές

Avramar Ιχθυοκαλλιέργειες: Σήμα κινδύνου από τον ορκωτό λογιστή

Στα… τυφλά ο ισολογισμός της Αvramar