Στην πώληση του τελευταίου τάνκερ suezmax που διαθέτει στο στόλο της προσανατολίζεται η ναυτιλιακή εταιρία Ancora Investment Trust, ελληνικών συμφερόντων, σύμφωνα με πηγές της αγοράς.

Πρόκειται για το πλοίο Mabrouk, χωρητικότητας 150.000 dwt που κατασκευάστηκε το 2003 στα ναυπηγεία Ηyundai. Το δεξαμενόπλοιο είναι διαθέσιμο για έλεγχο στο Ashkelon του Ισραήλ, όπου καταφθάνει αυτή την εβδομάδα, αναφέρουν ναυλομεσίτες που επικαλείται το tradewinds.

Η εκτιμώμενη τιμή για την πώληση του ανέρχεται στα 14 εκατ. δολ., δηλαδή λιγότερα από τα μισά που πλήρωσε πριν από τρία χρόνια η Ancora για να το αποκτήσει. Συγκεκριμένα, το πλοίο αγοράστηκε από την Sovcomflot με αρχική ονομασία SCF Valdai έναντι 35,5 εκατ. δολ. , τον Αύγουστο του 2015.

Το Mabrouk δεν θα χρειαστεί ειδικό έλεγχο μέχρι το Σεπτέμβριο 2022.

Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Φεβρουαρίου, η ναυτιλιακή Ancora, πούλησε και το άλλο suezmax που είχε, το Marika, χωρητικότητας 166.000 dwt και κατασκευής 2004, στην επίσης ελληνική ναυτιλιακή Avin International , στην τιμή των 15,5 εκατ. δολ. 

Το Marika -προηγούμενη ονομασία Alan Velika- είχε εξαγοράσει η Ancora από την Tankerska Plovidba τον Οκτώβριο 2015, στην τιμή των 36 εκατ. δολ. Το πλοίο έχει πλέον μετονομαστεί σε Kriti Diamond.

Η εταιρία διαθέτει στόλο με 13 πλοία, handysize και MR τάνκερ, με μέση ηλικία τα 14 έτη.

ναυτιλία ναυλαγορά

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Σε selective default η ελληνική ναυτιλιακή Eletson από τη Standard & Poor’s

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Xάρης Βαφειάς: Μπαράζ ναυλοσυμφώνων από τη StealthGas

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεώργης: 15 εκατ. δολάρια κόστισε το πρώτο capesize της Times Navigation