Ειδικότερα, στο επίκεντρο της υπόθεσης βρίσκεται το πλοίο Ocean Princess (χωρητικότητας 8.016 dwt, κατασκευής 2003) της Ionian Shipping & Trading, το οποίο φέρεται να έκαιγε καύσιμο που ξεπερνούσε το όριο του 0,10% σε θείο αρκετές φορές μεταξύ Μαρτίου 2016 και Σεπτεμβρίου 2018.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, όπως αναφέρει το TradeWinds, το πλοίο δεν διατηρούσε το προβλεπόμενο αρχείο καυσίμων και είχε παραποιημένα έγγραφα που το έδειχναν να έχει τροφοδοτηθεί με καύσιμα από το Σεν Μαρτέν (Άγιος Μαρτίνος), ενώ στην πραγματικότητα είχε τροφοδοτηθεί από τις δικές του δεξαμενές. Επίσης, μέλη του πληρώματος του πλοίου φέρονται να είπαν ψέματα σε επιθεωρητές της αμερικανικής ακτοφυλακής.
Οι Ionian Shipping και Lily είναι αντιμέτωπες με τρεις κατηγορίες παραβίασης της νομοθεσίας περί ρύπανσης από πλοία και την κατηγορία της παρεμπόδισης του έργου κυβερνητικής υπηρεσίας, ενώ η Ionian Management είναι αντιμέτωπη με μία κατηγορία παραβίασης της νομοθεσίας περί ρύπανσης από πλοία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Έλληνες εφοπλιστές υπογράφουν σε εκστρατεία κατά της κλιματικής αλλαγής. Όλα τα ονόματα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αγορές πλοίων ξηρού φορτίου αξίας 351 εκατ. δολαρίων από τους Έλληνες εφοπλιστές. Οι πρωταγωνιστές
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ιωάννα Προκοπίου: «Δεν είναι δύσκολο να επιβληθούν όρια ταχύτητας στα πλοία»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μουσικός διαγωνισμός Public & Kiddoboo: Φέρνουν τη μαγεία της μουσικής στο σπίτι με το σετ KidsVoice!
- Πολωνία: Ο Ντούντα χαρακτηρίζει καθοριστική την απόφαση των ΗΠΑ για χρήση πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς από το Κίεβο
- Σφοδρή επίθεση Μαρινάκη σε Σαμαρά: Διαστρέβλωση που προσπάθησαν να κάνουν ακραία μέσα στη χώρα το να αποκαλείς μειοδότη τον ΥΠΕΞ
- Τουρκία: Άδεια στην τουρκική TPAO για πετρελαϊκές έρευνες στον Κόλπο του Ξηρού