ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ναυτιλιακή ελληνικών συμφερόντων απέκτησε, σύμφωνα με πληροφορίες, το χωρητικότητας 179,800-dwt πλοίο, Five Stars Beijing (κατασκευής 2010), το οποίο πουλήθηκε σε online πλειστηριασμό.
Σύμφωνα με την κινεζική ιστοσελίδα δημοπρασιών Taobao, υπήρξε μόνο ένας πλειοδότης που καταχωρηθεί, ο οποίος πρόσφερε την αρχική τιμή πώλησης, τα 23,1 εκατ. δολάρια (158,4 εκατ. γουάν Κίνας) για το συγκεκριμένο φορτηγό πλοίο, τύπου capesize.
Ο πλειστηριασμός, ο οποίος αποφασίστηκε από το ναυτικό δικαστήριο του Ningbo, διεξήχθη από την υπόχρεο, Bank of Communnications Hong Kong (BoComm HK). Πηγές αναφέρουν ότι η τιμή εκκίνησης ήταν χαμηλή, με στόχο την άμεση πώληση του πλοίου, πριν από τις αργίες των εορτών.
Σημειώνεται ότι σε προηγούμενο πλειστηριασμό για ένα παρόμοιο πλοίο, το χωρητικότητας 181,400-dwt πλοίο Five Stars Fujian (κατασκευής 2009), του στόλου της ίδια ναυτιλιακής, της Five Stars Global Shipping, χρειάστηκαν αρκετοί γύροι, πριν τελικά αυτό πουληθεί έναντι 170,6 εκατ. γουάν Κίνας (24,7 εκατ. δολ.), στην Safe Bulkers του Έλληνα εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου.
Η τράπεζα BoComm HK προχώρησε στην κατάσχεση των δύο πλοίων πριν από δύο χρόνια. Πληροφορίες αναφέρουν ότι είχε χρηματοδοτήσει την αγορά τους με επταετούς διάρκειας ενυπόθηκα δάνεια ύψους άνω των 38 εκατ. δολαρίων για κάθε πλοίο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Φράγκου: Εισαγωγή στο Nasdaq με τέσσερα νέα πλοία για τη Navios Containers
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στ. Μόλαρης: Ξεσκαρτάρισμα στον στόλο της Empire Navigation πριν την παραλαβή οκτώ νεότευκτων
MH ΧΑΣΕΤΕ: Δ. Διαμαντίδης: Νεότευκτο τάνκερ στον στόλο της Delta Tankers σε τιμή ευκαιρίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νέα «λαϊκά έντοκα» – Τοποθετήσεις σχεδόν 1 δισ. ευρώ σε ένα χρόνο – Κυνηγούν τις αποδόσεις οι καταθέτες
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία