Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Ελληνική ναυτιλιακή εγκαταλείπει τα τάνκερ και μένει με ένα μόνο bulker

ναυλαγορά ναυτιλία

Την αποχώρησή της από την αγορά των τάνκερ φέρεται να δρομολογεί η μικρή ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Varco, τρία χρόνια μετά την ίδρυσή της, ενώ θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται στο ξηρό φορτίο.

Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η Varco συμφώνησε για την πώληση του τάνκερ τύπου handysize Andreas (χωρητικότητας 36.000 dwt, κατασκευής 1999) σε αγνώστων στοιχείων αγοραστή, πιθανότατα από την Ινδία, με το αντίτιμο για τη συναλλαγή να υπολογίζεται στα 5 εκατομμύρια δολάρια περίπου.

Σημειώνεται ότι τον περασμένο μήνα το άλλο της τάνκερ, το Aikaterini (χωρητικότητας 35.800 dwt, κατασκευής 2001), φέρεται να πωλήθηκε έναντι 6,2 εκατ. δολαρίων στην εταιρεία Waruna της Ινδονησίας. Η Varco δεν έχει τοποθετηθεί επίσημα για καμία από τις δύο αυτές συναλλαγές.

Η Varco ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2015, και λίγους μήνες μετά, σύμφωνα με την Equasis, ανέλαβε τη διαχείριση των τάνκερ Andreas και Aikaterini. Τα πλοία αυτά είχαν ήδη τοποθετηθεί στο γερμανικό pool United Product Tankers, στο οποίο παραμένουν μέχρι σήμερα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του pool.

Αν η πώληση των δύο πλοίων επιβεβαιωθεί και επίσημα, ο στόχος της Varco θα αποτελείται πλέον από ένα μόνο πλοίο supramax, το V Bravo (χωρητικότητας 56.700 dwt, κατασκευής 2012), το οποίο η εταιρεία απέκτησε τον Ιανουάριο του 2017 έναντι περίπου 8-8.3 εκατ. δολαρίων ως K Jasper, σύμφωνα με το TradeWinds.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Οικογένεια Λυκιαρδοπούλου: Super deal για νεότευκτο VLCC της Neda Maritime

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Β. Βαρδινογιάννης: Τα πάρε-δώσε της Avin International για την ανανέωση του στόλου της

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Άγονος και ο τρίτος πλειστηριασμός του «Αίολος Κεντέρης Ι»