Στην αγορά των supramaxes μπαίνει για πρώτη φορά από συστάσεώς της, το 2012, η χαμηλών τόνων ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία New Trade Ship Management, η οποία απέκτησε το πρώτο της πλοίο αυτού του τύπου, όπως επιβεβαίωσε ο ιδρυτής και επικεφαλής της εταιρείας, Τιμ Πουρνάρας.

Πρόκειται για το πλοίο Fortune Unity (χωρητικότητας 53.500 dwt, κατασκευής 2006), το οποίο η New Trade απέκτησε το καλοκαίρι έναντι 10,7 εκατομμυρίων δολαρίων από ιαπωνική εταιρεία. Το Fortune Unity έχει μετονομαστεί σε New Unity και είναι το τέταρτο και μεγαλύτερο πλοίο στον στόλο της εταιρείας, ο οποίος περιλαμβάνει επίσης πλοία handysize και ένα handymax.

Δύο από αυτά τα πλοία, το Longshore (χωρητικότητας 34.300 dwt, κατασκευής 2010) και το New Glory (χωρητικότητας 30.600 dwt, κατασκευής 2007) έχουν ενταχθεί στο pool HS2 της Westport Maritime με έδρα το Κονέκτικτατ των ΗΠΑ, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Σταμουλάς, που στο παρελθόν είχε ιδρύσει την ελληνική ναυτιλιακή Omniblue Shipping.

Σύμφωνα με το TradeWinds, η New Trade βρίσκεται σε συζητήσεις για να αποκτήσει και άλλα πλοία παρόμοια με το New Unity, δηλαδή μικρά supramaxes κατασκευασμένα στην Ιαπωνία ή τη Νότια Κορέα.

Σημειώνεται ότι ο Τιμ Πουρνάρας είναι επίσης διευθυντής στην Primal Marine, μία ναυλομεσιτική εταιρεία με γραφεία σε Αθήνα, Γουέστπορτ (ΗΠΑ), Χιούστον (ΗΠΑ) και Κρίστιανσαντ (Νορβηγία). Η εταιρεία αυτή δεν έχει καμία σχέση με την Primal Shipmanagement, μία πρώην ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα τον Πειραιά η οποία έχει σταματήσει τη λειτουργία της και η άδειά της ανακλήθηκε πέρυσι από τις ελληνικές αρχές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πώς οι εφοπλιστές Αγγελικούσης και Κυριακού αιφνιδίασαν την αγορά των VLCC

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποια ελληνική ναυτιλιακή πούλησε και το τελευταίο από τα παλιά της πλοία

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Αδ. Λαιμός: Στο σφυρί πλοίο της Diamlemos. Το μυστήριο με τον αγοραστή