ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Τις τελευταίες μέρες έχει ενταθεί η προσπάθεια της Reggeborgh (ελέγχει 27,2%) να πείσει για την ορθότητα των επιλογών της ώστε να ψηφιστεί η αύξηση κεφαλαίου. Η εκτίμηση που κυριαρχεί, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, είναι ότι το αποτέλεσμα ακόμα «παίζεται».
Δεν αποκλείεται η ολλανδική εταιρεία, εφόσον διαπιστώσει ότι δεν διαθέτει με το μέρος της την αναγκαία πλειοψηφία, να προτείνει η ίδια στη γενική συνέλευση την αναβολή του θέματος της αύξησης κεφαλαίου.
Μικρότερες πιθανότητες φαίνεται να έχει το ενδεχόμενο να ζητήσει αναβολή της συνέλευσης η Greenhill Investments των εφοπλιστών Δ. Μπάκου και Ι. Καϋμενάκη (ελέγχει συνολικά 25,5822%) χωρίς και αυτό να αποκλείεται.
Οι δύο πλευρές Reggeborgh και Greenhill δεν έχουν βρει σημεία συνεννόησης αν και υπάρχουν δίαυλοι επικοινωνίας μεταξύ τους.
Στελέχη της Ελλάκτωρ σημειώνουν ότι η διαμάχη μεταξύ των μετόχων πρέπει να τελειώσει για να επιστρέψει ο κατασκευαστικός όμιλος στην ομαλότητα και στη δουλειά του επισημαίνοντας παράλληλα το πόσο σημαντική είναι η έκβαση της συνέλευσης ως προς την αύξηση κεφαλαίου.
Εφόσον εγκριθεί θα ξεκαθαρίσει το τοπίο ως προς το ποιος από τους μετόχους είναι διατεθειμένος να επενδύσει περαιτέρω και φυσικά θα χρηματοδοτηθεί η Άκτωρ η οποία έχει πρόβλημα ρευστότητας.
Όπως έγινε γνωστό στις 6 Απριλίου εκδικάζεται στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών αίτηση προσωρινής διαταγής και ασφαλιστικών μέτρων συντηρητικής κατάσχεσης εις χείρας τρίτων κατά της Άκτωρ από υπεργολάβο, συνολικού ποσού 4,8 εκατ. ευρώ.
Χθες στο μεταξύ πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Καλλονή της Λέσβου εργαζόμενοι της εταιρείας Αίγιστος η οποία ως υπεργολάβος της Άκτωρ δουλεύει για το έργο του οδικού άξονα Καλλονής – Σιγρίου. Σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης το έργο προχωρούσε ωστόσο σταμάτησε γιατί η ανάδοχος εταιρεία χρωστά στην Αίγισθος η οποία δεν έχει τη δυνατότητα να καλύψει τους μισθούς και τα καύσιμα των μηχανημάτων και φυσικά ανησυχεί για τα όσα συμβαίνουν στο κατασκευαστικό όμιλο.
Πηγές από τη διοίκηση της Ελλάκτωρ αναφέρουν σχετικά ότι τα ζητήματα θα αντιμετωπιστούν και ότι γι΄ αυτό επιδιώκει την ενδιάμεση χρηματοδότηση της Άκτωρ η οποία πάντως δεν είναι βέβαιο ότι δύναται να υλοποιηθεί αν δεν εγκριθεί η αύξηση κεφαλαίου.
Σχετικά με το διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού η Ελλάκτωρ, μετά την αρνητική απάντηση του ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου) στο αίτημα της να μετατεθεί η ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών, που είναι ορισμένη για αύριο Πέμπτη 1 Απριλίου, προσφεύγει στο αρμόδιο δικαστήριο καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα και πλέον θα γίνει ότι αποφασίσει η Δικαιοσύνη.
Σε ετοιμότητα για τη διεκδίκηση του αυτοκινητόδρομου βρίσκονται οι κοινοπραξίες των ΓΕΚ Τέρνα – EGIS Projects S.A. και VINCI Highways S.A.S – VINCI Concesiones S.A.S – Μυτιληναιος – Άβαξ.
Διαβάστε επίσης