Οι προαναφερόμενες κατασκευαστικές κατέχουν η πρώτη το 59,2% και η δεύτερη το 30,8% της εταιρείας Αττική Οδός. Το 10% έχει περάσει στην κατοχή της Τράπεζας Πειραιώς από την αναδιάρθρωση των δανείων της Αττικάτ. Σύμφωνα με πληροφορίες η Τράπεζα έχει στη διάθεσή της προσφορά για το εν λόγω περιουσιακό στοιχείο από επενδυτικό κεφάλαιο.
Η εταιρεία Αττική Οδός έχει την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου έως το 2024. Για τη συνέχεια τα σενάρια είναι δύο: α) Θα γίνει διαγωνισμός από το δημόσιο ώστε η εταιρεία διαχείρισης του αυτοκινητοδρόμου να ανατεθεί εκ νέου στον φορέα που θα δώσει το μεγαλύτερο τίμημα. β) Θα παραταθεί η σύμβαση με την κοινοπραξία των Ελλάκτωρ – J&P με αντάλλαγμα την υλοποίηση από μέρους τους των επεκτάσεων του αυτοκινητοδρόμου.
Καθώς το τι ακριβώς θα γίνει δεν μπορεί να εκτιμηθεί σήμερα, το βασικό κίνητρο για να αγοράσει κανείς ποσοστό στην εταιρεία Αττική Οδός είναι το μέρισμα που διανέμει και το οποίο τα δύο τελευταία έτη (2016 – 2017) κινήθηκε στην περιοχή των 70 εκατ. ευρώ ετησίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: ΤΕΡΝΑ και J&P στη μάχη γιγάντων για το City of Dreams (video)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τέλη του έτους οι δεσμευτικές προσφορές για την Εγνατία Οδό
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- 24ωρη απεργία σε όλα τα ΜΜΕ σήμερα Τρίτη
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds