ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την καταγγελία, η οποία κατατέθηκε στις 31 Δεκεμβρίου 2020, ο μέτοχος της Ελλάκτωρ Μιχάλης Κουλας υποστηρίζει ότι η Reggeborgh ακολουθεί στρατηγική δημιουργίας μονοπωλίου στην Ελλάδα και ειδικότερα στις Κατασκευές, τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και στις Παραχωρήσεις.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο μέτοχος της Ελλάκτωρ υποστηρίζει ότι η Reggeborgh έχει αποκτήσει πλειοψηφικό μερίδιο στη ΓΕΚ Τέρνα (31% από τον Μάρτιο του 2019) και στην Ελλάκτωρ (27% από τον Δεκέμβριο του 2020), με συνέπεια, δεδομένης της χαμηλής συμμετοχής στις Γενικές Συνελεύσεις των δύο εταιρειών, η REGGEBORGH να ελέγχει πλέον τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και το μάνατζμεντ σε αυτές.
Υποστηρίζει επίσης ότι η Reggeborgh ελέγχει πλέον πάνω από το 95% της αγοράς Παραχωρήσεων (Διαχείριση, Συντήρηση και Λειτουργία Αυτοκινητοδρόμων με Διόδια).
Έχοντας υπό τον έλεγχό της τις εταιρείες αυτές, η Reggeborgh είναι σε θέση να επωφεληθεί από τα 32 δισ. ευρώ των ευρωπαϊκών κεφαλαίων που προορίζονται για τη χρηματοδότηση υποδομών, έργων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και κατασκευών στη χώρα, υποστηρίζει ο καταγγέλλων.
Σύμφωνα με τον δικηγόρο Εμμανουήλ Μαργωμένο, νομικό σύμβουλο της ομάδας που πήρε την εντολή να καταθέσει την καταγγελία, υπάρχουν προφανείς επιπτώσεις από την απόκτηση και συγκέντρωση των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ / ΕΛΛΑΚΤΩΡ σε μια κοινή επιχείρηση. Η συνένωση των δύο αυτών ηγετικών δυνάμεων στην αγορά σε μία οντότητα, υπό τον έλεγχο μόνο της REGGEBORGH, θα έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει χιλιόμετρο αυτοκινητόδρομου μετά διοδίων στην Ελλάδα που να μην ελέγχει η REGGEBORGH.
Επισημαίνεται, τέλος, ότι η Κομισιόν εξετάζει ήδη την καταγγελία και θα αποφασίσει εάν θα ανοίξει επίσημη έρευνα για τις πρακτικές της Reggeborgh.