ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με κεντρικό μήνυμα της ενέργειας το «Το ‘ψαξες;», οι καταναλωτές της μεγαλονήσου, στο Ηράκλειο, στα Χανιά, στο Ρέθυμνο, στον Άγιο Νικόλαο, στην Ιεράπετρα και στη Σητεία έχουν τη δυνατότητα κατά τη διάρκεια των αγορών τους να αναζητήσουν το σήμα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» στις συσκευασίες των προϊόντων των εταιριών-Μελών, αλλά και να ενημερωθούν για την εμπορική προσφορά σε επιλεγμένα προϊόντα καθώς και για την Κοινότητα.
Στην ενέργεια συμμετέχουν οι: Agrino, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, KYKNOS, Βιολάντα, Endless EC, Αυγά Βλαχάκη, ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ, Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου, Septona, 3αλφα, Coffee Island.
Οι πελάτες των σούπερ μάρκετ ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ για 3 εβδομάδες έχουν την ευκαιρία να ενημερώνονται για την ενέργεια από το φυλλάδιο προσφορών που διανέμεται στα καταστήματα της αλυσίδας, από το e-shop και το site, από τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, καθώς και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ φιλοξενείται και διαγωνισμός με 20 τυχερούς μέσω του Facebook της αλυσίδας μέχρι τις 20 Ιουνίου.
Επιπλέον, στα 41 καταστήματα ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ υπάρχει διαθέσιμο το ενημερωτικό έντυπο της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Η ενέργεια πλαισιώνεται και από οθόνες σε ορισμένα καταστήματα, όπου υπάρχει προβολή βίντεο με τα μηνύματα της Πρωτοβουλίας. Η συνεργασία υποστηρίζεται σε επιλεγμένα καταστήματα της ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ σε συγκεκριμένες ημέρες και από συνεργάτες-προωθήτριες, οι οποίες θα έχουν ως ρόλο να επικοινωνούν με τους πελάτες και να απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Διαβάστε επίσης:
Αναβάλλεται το debate των πολιτικών αρχηγών – Δεν ορίστηκε νέα ημερομηνία
Σωκράτης Κόκκαλης: Μετά από 50 χρόνια στην Intracom, έχω ακόμα δυνάμεις
AECM: Για πρώτη φορά στην Αθήνα η ετήσια συνάντησή του
──────────────────
Εκλογές 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί