ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Οι προκλήσεις και οι πιέσεις στην περιοχή της Μεσογείου θα είναι μεγάλες για τον τουρισμό. Μέσω μίας μακροπρόθεσμης στρατηγικής αειφορίας, μπορούμε να προστατεύσουμε, αλλά και να αναδείξουμε το πλούσιο τουριστικό μας προϊόν – το κλίμα, τη βιοποικιλότητα, τις ακτογραμμές μας, την ιστορία και τον πολιτισμό», ανέφερε η κ. Ανδρεάδη, επισημαίνοντας ότι «τα εργαλεία που προσφέρουν η Πολιτεία, η Πράσινη Συμφωνία της ΕΕ, το ρυθμιστικό πλαίσιο της ΕΕ και της χώρας καθώς και το καθολικό αίτημα όλων των μερών για επιδόσεις αειφορίας, μας δίνουν την ευκαιρία να δημιουργήσουμε ένα βιώσιμο τουριστικό προϊόν, ακόμη και να βγούμε μπροστά ως χώρα σε σχέση με τον ανταγωνισμό».
Όλοι οι εταίροι «επενδυτές, ρυθμιστικά όργανα, επισκέπτες, εργαζόμενοι, τοπικές κοινωνίες» ανεβάζουν τον πήχη σε ό,τι αφορά τις περιβαλλοντικές επιδόσεις, τη συμπερίληψη, την ευημερία, τη διαφάνεια των τουριστικών επιχειρήσεων «και ζητούν αποδείξεις για αυτό», τόνισε η Ελένη Ανδρεάδη.
«Οι νέοι εργαζόμενοι θέλουν να εργαστούν για εταιρείες που δεν είναι απλώς υπεύθυνες, αλλά κάνουν καλό στο περιβάλλον, την κοινωνία. Οι επισκέπτες -σε ποσοστό 75% σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της booking.com- προτιμούν τα βιώσιμα τουριστικά προϊόντα και δεν θέλουν να πληρώσουν περισσότερο για αυτό, το απαιτούν αντίθετα από το brand που επιλέγουν. Αλλά και οι επενδυτές φαίνεται να είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν περισσότερο σε περιπτώσεις καλύτερης διαχείρισης των κινδύνων ESG».
Διαβάστε επίσης:
Sani/Ikos: Φορτσάρει με κρατήσεις 265 εκατ. ευρώ το 2023
Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα: «Πράσινη» αξιολόγηση των επιχειρήσεων με το HDB ESG Tracker
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΙΟΒΕ: Ήπια υποχώρηση του οικονομικού κλίματος τον Οκτώβριο – Βελτίωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης
- Διαβητική Μυοκαρδιοπάθεια: Μια επιπλοκή που επηρεάζει την καρδιακή λειτουργία
- Eurobank: Ενισχύει τη θέση της στην AFI Microfinance – Διαθέτει το 19,9%
- Ευρωαγορές: Αμετάβλητες οι μετοχές στο ξεκίνημα των συναλλαγών