Την υψηλότερη προσφορά 3,27 δισ. ευρώ έδωσε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για  την παραχώρηση της Αττικής Οδού, όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο το ΤΑΙΠΕΔ. Να σημειωθεί ότι η διαφορά μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης προσφοράς που έδωσε η κοινοπραξία Mytilineos – Vinci (3,1 δισ. ευρώ) ξεπερνάει το 5% (σ.σ. 5,015%) με αποτέλεσμα να μην ενεργοποιείται η ρήτρα για τις βελτιωτικές.

Συγκεκριμένα, το  Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση προχώρησε στην αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών στο πλαίσιο της διαγωνιστικής διαδικασίας για την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για χρονικό διάστημα 25 ετών.

1

Τα έξι (6) επενδυτικά σχήματα υπέβαλαν τις εξής οικονομικές προσφορές (με αλφαβητική σειρά):

ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A. – 2.700.000.000 ευρώ.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – 3.270.000.000 ευρώ.

Ένωση προσώπων BRISA – AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A. – RUBICONE MIDCO, B.V. –INTRAKAT A.E. – 2.050.050.908,21 ευρώ.

Ένωση προσώπων MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.ar.l. – FINCOP INFRASTRUCTURE LTD – 2.350.000.000 ευρώ.

Ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S. – 3.106.000.000 ευρώ.

Ένωση προσώπων ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε. – MERIDIAM EASTERN EUROPE INVESTMENTS 4 S.A.S. – 2.548.000.000 ευρώ.

Το ΤΑΙΠΕΔ θα προχωρήσει με τον έλεγχο των οικονομικών προσφορών σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού και οι ανωτέρω Προεπιλεγέντες Επενδυτές θα ενημερωθούν για την πρόοδο της διαγωνιστικής διαδικασίας.

 

 

Διαβάστε επίσης

Αττική οδός: Έφτασε η μεγάλη ημέρα για τον διαγωνισμό – Σπάει το φράγμα των 2,5 δισ. ευρώ

Αττική οδός: Χωρίς ενστάσεις ο διαγωνισμός – Την Πέμπτη ανοίγουν οι προσφορές

ΤΑΙΠΕΔ: Μήνας εξελίξεων ο Σεπτέμβριος για τέσσερα μεγάλα λιμάνια – Όλες οι λεπτομέρειες